بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
کاهش ۲۳ درصدی سود انباشته این بیسکوئیت فروش؛

سقوط آزاد سود خالص "ویتانا" در ۶ماهه

سقوط آزاد سود خالص
شرکت ویتانا در پایان خردادماه ۱۴۰۰ با سود خالص ۱۶۳ میلیارد ریالی مواجه بوده که نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد کاهش پیدا کرد.
کد خبر : ۲۴۷۲۱۵

شرکت ویتانا+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ویتانا در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه منتهی به خردادماه ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی‌های خود طی این دوره ۶ماهه برابر با ۲ هزار و ۹۳۹ میلیارد ریال ارائه‌کرده که رشد ۴۶ درصدی را نسبت به سال گذشته از آن خودکرده، سود ناخالص شرکت ویتانا طی این دوره ۶ ماهه با کاهش ۱۹ درصدی به مبلغی بالغ‌بر ۷۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

مجموع سود عملیاتی شرکت ویتانا در پایان دوره ۶ ماهه میاندوره‌ای برابر با ۳۱۶ میلیارد ریال گزارش‌شده و این در صورتی است که نسبت به سال گذشته کاهش ۴۶ درصدی را به ثبت رسانده است.

روند سود خالص ویتانا+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: افزایش نرخ بیش از ۲۰ محصول "غویتا"


عملکرد 6 ماهه غویتا+بورس نیوز

هزینه‌های مالی این بیسکوئیت ساز در پایان دوره ۶ ماهه منتهی به خردادماه ۱۴۰۰ در مقایسه با سال گذشته ۱۵۳ درصد افزایش را به همراه داشته که مبلغ ۴۵۷ میلیارد ریال را از خود بر جای گذاشته است.

شرکت ویتانا در پایان خردادماه ۱۴۰۰ با سود خالص ۱۶۳ میلیارد ریالی مواجه بوده که نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد کاهش پیداکرده و سود خالص هر سهم برابر با ۴۷ ریال بوده که ۹۲ درصد اُفت داشته است.

صورت‌وضعیت مالی منتهی به پایان خردادماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت ویتانا در گزارش صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه خود مجموع دارایی‌های ثبت‌شده را برابر با ۱۳ هزار و ۷۲۵ میلیارد ریال ارائه کرده که رشد ۱۳ درصدی را نسبت به پایان سال گذشته شاهد بوده و بیشترین دارایی در اختیار بخش «دارایی‌های ثابت مشهود» با ۵ هزار و ۴۲۶ میلیارد ریال بوده که نسبت به پایان سال گذشته ۱۶ درصد رشد را شاهد بوده است.

میزان سرمایه ویتانا با افزایش ۱۶۳ درصد مواجه بوده که به مبلغ ۳ هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال دست یافته، همچنین سود انباشته ارائه‌‎شده غویتا در پایان دوره ۶ ماهه منتهی به خردادماه ۱۴۰۰ برابر با یک هزار ۷۱۷ میلیارد ریال بوده که با اُفت ۲۳ درصدی مواجه بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند صعودی درآمد‌های
افزایش درآمد ۲۳ درصدی "غویتا" نسبت به ماه گذشته؛

روند صعودی درآمد‌های "ویتانا" در ۳ ماهه اخیر

تکیه
ویتانا در خردادماه ۸.۳۷ درصد افزایش فروش ماهانه داشته؛

تکیه "غویتا" به فروش در بازار داخل

فروش به
عملکرد فروش این بیسکوئیت‌فروش بررسی شد؛

فروش به "غویتا" بازگشت

۱۱۰ درصد افزایش درآمد ماهانه
روند میزان درآمد‌های حاصل شده "غویتا" در اردیبهشت‌ماه؛

۱۱۰ درصد افزایش درآمد ماهانه "غویتا"

ارسال نظر