بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
یک بازی کارت بلاکچینی طی دو ماه گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده، این بازی از مزیت‌های ارز‌های دیجیتال و NFT استفاده کرده تا بازیکنان را به بازی ترغیب کند.
کد خبر : ۲۴۷۵۷۰

بازی کارت بلاکچینی با مزیت ارزهای دیجیتال

به گزارش بورس نیوز، بازی کارت‌های معامله NFT به نام اسپلینترلند (Splinterlands) اخیراً بر اساس تعداد کاربران روزانه به پربازدیدترین بازی بلاکچین در بازار تبدیل شده است.



داده‌های DappRadar تأیید می‌کند که Splinterlands از ۲۶۰ هزار کاربر فعال روزانه فراتر رفته  و این بیشتر از تعداد بازیکنان metaverse Alien Worlds است، که در زمان نگارش فقط ۲۵۰ هزار کاربر دارد.

با توجه به اعداد و ارقام، ظهور Splinterlands در بالای بازی‌های بلاکچینی یک پیشرفت خیلی سریع برای این بازی بوده است. تا ماه گذشته تعداد کاربران روزانه آن فقط ۹۰ هزار بازیکن بود یعنی کمتر از نصف کاربران امروز آن و حتی در ماه جولای این بازی کمتر از ۱۰ هزار کاربر داشت.

جسی ریچ (Jesse Reich)، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Splinterlands، از پیشرفت اخیر این بازی بسیار شگفت‌زده است.

اسپلینترلند (Splinterlands) یک بازی کارت معامله مبتنی بر بلاکچین است که کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از کارت‌های مبتنی بر NFT بازی و معامله کنند، همچنین هنگام بازی، رمزارز اصلی بازی معروف به “Crystals Dark Energy” را بدست می‌آورند.

رشد اسپلینترلند به طور کلی منعکس کننده رشد صنعت NFT است که از سال گذشته رونق گرفته است. به ویژه در ماه آگوست که حجم معاملات بازار NFT از ۵۰۰ میلیون دلار در روز فراتر رفت. به همین ترتیب، Splinterlands شاهد رشد نه برابری از ماه جولای تا آگوست به عنوان یک بازی بسیار وابسته به NFT‌ها بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر