بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۷۷۳۹

اقدام دبی برای معامله ارزهای دیجیتال در منطقه آزاد تجارت جهانی
مقامات دبی نیرو‌های خود را برای قانونی کردن انتشار و معامله ارز‌های دیجیتال در منطقه آزاد مرکز تجارت جهانی دبی (Dubai World Trade Centre) متحد کرده‌اند.
جابجایی NFT بین اتریوم و سولانا ممکن می شود
Wormhole NFT Bridge به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های NFT را بین اتریوم و سولانا جابجا کنند. NFT اصلی در یک قرارداد هوشمند قفل می‌شود و نسخه جدیدی بر روی بلاکچین اتریوم ساخته می‌شود.
استخراج اتریوم با رایانه شخصی

در هر ثانیه، میلیون‌ها ماینر در حال استخراج اتریوم هستند که در ازای دریافت مقداری ETH، به حفظ امنیت شبکه کمک کرده و تراکنش‌ها را تأیید می‌کنند.

 

اعلام بانک مرکزی چین بابت نقل و انتقال غیرقانونی رمزارز

بانک مرکزی چین معتقد است ارز رمز‌ها ارز‌های قابل گردش نیستند و لذا تبادل آن‌ها از این پس فعالیتی در حوزه جرایم مالی تلقی می‌شود. بنا بر اعلام این بانک، شرکت‌های اینترنتی و مالی نباید اجازه دهند از طریق پلتفرم‌های آن‌ها این نوع ارز رمز‌ها تبادل شود. علاوه بر این صرافی‌های خارجی نیز حق ارائه خدمات ارز رمز را به شهروندان چینی ندارند.

ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال۴.۷۰ درصد کمتر شد

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۹۰۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۷۰ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۴ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر