بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
درآمدهایی که به کام سرمایه‌گذاری بلندمدت در ویتانا نیست/ آمارهای ماهانه بویی از بهبود دارد!
همان‌طور که گفته شد درآمد‌های ویتانا از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی حاصل شده که در شهریورماه سال جاری بیشترین میزان درآمد از بازار داخلی با ۵۱۲ میلیارد ریال حاصل‌شده است.
کد خبر : ۲۴۷۷۹۸

ویتانا+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ویتانا در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه به دست آورده برابر با ۵۷۵،۶۱۹ میلیون ریال بوده و مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه سال جاری اعلام کرده بالغ‌بر ۴،۳۴۰ میلیارد ریال بوده است.


عملکرد ماهانه ویتانا + بورس نیوز

میزان سرمایه ثبت‌شده "غویتا" از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه ۱۴۰۰ برابر با ۳,۵۰۰ میلیارد ریال بوده، لازم به ذکر است که این شرکت بیسکوئیت‌ساز در شهریورماه سال جاری درآمد‌های عملیاتی خود را از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی به ثبت رسانده است.

میزان درآمد‌های ثبت‌شده "غویتا" در شهریورماه ۱۴۰۰

روند درآمدهای ویتانا+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که شرکت ویتانا در شهریورماه اعلام کرده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۱ درصد کاهش درآمد را تجربه کرده و میزان درآمد‌های ثبت‌شده از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه در مقایسه با سال گذشته ۲۲ درصد رشد را در پی داشته است.


بیشتر بخوانید: سقوط آزاد سود خالص "ویتانا" در ۶ماهه


همان‌طور که گفته شد درآمد‌های ویتانا از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی حاصل شده که در شهریورماه سال جاری بیشترین میزان درآمد از بازار داخلی با ۵۱۲ میلیارد ریال حاصل‌شده است.

گران‌ترین محصول در بازار داخلی به فروش می‌رسد که نرخ فروش این محصول ۳۷۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال به ثبت رسیده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۶۹ درصد افزایش نرخ را به همراه داشته است.

فروش محصولات شرکت ویتانا تا شهریورماه

فروش محصولات بیسکوئیت ساز ویتانا+بورس نیوز

شرکت ویتانا در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰ مقدار فروش محصولاتی که طی این دوره یک‌ماهه به فروش رسانده را برابر با ۱,۷۳۰ تن بوده و همین‌طور مقدار فروش محصولات از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه سال جاری به میزان ۱۵،۲۴۰ تن گزارش شده است.

بر پایه این گزارش، مقدار فروش شرکت ویتانا در شهریورماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۳۲ درصد افزایش فروش را به دنبال داشته و همچنین میزان فروش محصولات از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه در مقایسه با سال گذشته با اُفت ۶ درصدی مواجه بوده، بیشترین میزان فروش صورت گرفته طی این دوره یک‌ماهه از فروش محصولات در بازار داخلی بوده که ۱,۳۷۷ تن گزارش‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش به
عملکرد فروش این بیسکوئیت‌فروش بررسی شد؛

فروش به "غویتا" بازگشت

۱۱۰ درصد افزایش درآمد ماهانه
روند میزان درآمد‌های حاصل شده "غویتا" در اردیبهشت‌ماه؛

۱۱۰ درصد افزایش درآمد ماهانه "غویتا"

بازار داخلی پرچمدار کسب درآمد
ویتانا در فروردین‌ماه ۵۳ درصد افزایش درآمد سالانه داشت؛

بازار داخلی پرچمدار کسب درآمد "غویتا"

افزایش درآمد
رشد ۴۱درصدی درآمدهای عملیاتی ۳ ماهه نسبت به سال گذشته؛

افزایش درآمد "غویتا" از فروش داخلی

ارسال نظر