بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
درآمد این فولادساز از فروش «اسلب» بررسی شد؛

پایانی بر روند نزولی "هرمز" در ۴ ماه اخیر

پایانی بر روند نزولی
شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان شهریورماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۱۲۳،۵۲۶ تن اعلام کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش فروش را به دنبال داشت.
کد خبر : ۲۴۷۸۹۵

پایانی بر روند نزولی فولاد هرمزگان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری میزان درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌‎ماهه را برابر با مبلغ ۱۸،۳۲۶ میلیارد ریال گزارش کرده که تنها در بازار داخلی این درآمد حاصل‌شده، مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه این شرکت فولادی به میزان ۱۰۳،۵۳۹ میلیارد ریال بوده، میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی ۲۵ هزار میلیارد ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه هرمز+بورس نیوز

درآمد‌های فولاد هرمزگان جنوب تا شهریورماه

روند کسب درآمدهای فولاد هرمزگان جنوب+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان شهریورماه سال جاری میزان درآمدی که کسب کرده نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۳۹ درصدی روبه‌رو بوده و میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه به‌دست‌آمده نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش قابل توجه ۱۴۲ درصدی مواجه بوده است.


بیشتر بخوانید: "هرمز" ۳۱۸ میلیارد تومان از تختال درآمدزایی کرد


بیشترین درآمدی که در این ماه به دست آورده از محصول «اسلب» با ۱۷۴ میلیارد ریال بوده، همچنین میزان نرخ فروش این محصول ۸۵،۷۸۱،۷۳۶ ریال گزارش‌شده و لازم به ذکر است که فولاد هرمزگان جنوب در شهریوماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۲۳ درصد افزایش درآمد را به همراه داشته است.

مقدار فروش محصولات شرکت "هرمز"

عملکرد فروش ماهانه فولاد هرمزگان+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان شهریورماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۱۲۳،۵۲۶ تن اعلام کرده که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «اسلب» با ۱۰۰،۱۲۷ تن بوده است.

مقدار فروش محصولات فولاد هرمزگان جنوب نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش فروش را به دنبال داشته و مقدار فروشی که از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه گزارش‌شده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴,۶۱ درصد رشد را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۱۲۷ درصدی درآمد سالانه
نرخ فروش "اسلب" در مرداد گزارش‌شد؛

افزایش ۱۲۷ درصدی درآمد سالانه "هرمز"

فروش فولاد خراسان از کما بازگشت!
این فولادساز باید عرضه‌ها را تقویت کند؛

فروش فولاد خراسان از کما بازگشت!

هرمز دست روی زانوی درآمدزایی گذاشت
فراموشی درآمدزایی تیرماه؛

هرمز دست روی زانوی درآمدزایی گذاشت

پس از سه هفته، فولاد هرمزگان در بورس کالا آفتابی شد؛

"هرمز" ۳۱۸ میلیارد تومان از تختال درآمدزایی کرد

ارسال نظر