بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
ورق گرم به فروش فولادساز اصفهانی وزن داد؛

آیا می‌توان فولاد مبارکه را بدون ورق HR تصور کرد

آیا می‌توان فولاد مبارکه را بدون ورق HR تصور کرد
در هفته گذشته فولاد اصفهان در رینگ معاملات بورس کالا با عرضه ۲۴۱ هزار و ۱۲۰ تنی ورق گرم به دیدار خریداران آمد اما؛ بازهم این شرکت در حد پاسخگویی به تمام مشتریان برنیامد و ۲۳ هزار و ۱۰۰ از تقاضا‌ها بدون پاسخ ماند.
کد خبر : ۲۴۷۹۴۶

فولاد مبارکه اصفهان , فولاد , بورس نیوز , بورس کالا

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، فولاد مبارکه اصفهان در هفته منتهی به ۹ مهرماه با سبد کالایی «ورق گرم HR» و «ورق گرم نوردکاران» با مجموع حجم عرضه ۲۸۱ هزار تن کالا گام به رینگ نقره‌ای بازار سرمایه گذاشت و اتفاقاً تمام محصولات خود را به فروش رساند.

میزان درآمدزایی فولاد مبارکه اصفهان در این هفته بالغ‌بر یک هزار و ۶۸۷ میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان بالغ شد.

ورق گرم HR

در هفته گذشته فولاد اصفهان در رینگ معاملات بورس کالا با عرضه ۲۴۱ هزار و ۱۲۰ تنی ورق گرم به دیدار خریداران آمد اما؛ بازهم این شرکت در حد پاسخگویی به تمام مشتریان برنیامد و ۲۳ هزار و ۱۰۰ از تقاضا‌ها بدون پاسخ ماند؛ این شرکت با فروش عرضه‌های خود، بیش از ۵ هزار و ۴۴ میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

فولاد مبارکه اصفهان , فولاد , بورس نیوز , بورس کالا

ورق گرم نوردکاران

این فولادساز اصفهانی از سوی دیگر با ورق گرم نوردکاران گام به رینگ معاملات بازار گذاشت و استقبال خریداران از این کالا نیز قابل‌تأمل بود.

در این هفته فولاد مبارکه اصفهان باعرضه ۴۰ هزار و ۴۰ تنی ورق گرم نوردکاران به استقبال مشتریان آمده بود و تمام درخواست‌های مشتریان را هم پاسخ مثبت داد تا درآمد حاصل از مجموع فروش به ۸۳۷ میلیارد و ۷۵۶ میلیون تومان بالغ شود.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر