بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
درآمدزاترین محصول زر ماکارون را بشناسید/ درآمدزایی ماهانه ۴درصد رشد داشت
مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده "غزر" از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه سال جاری از ۲ بخش فروش داخلی و فروش صادراتی تشکیل‌شده که بیشترین درآمد حاصل‌شده را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم.
کد خبر : ۲۴۷۹۸۸

ماکارونی رشته‌ای درآمدزاترین محصول زر ماکارون+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع درآمدهای عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۱،۹۵۹ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین مقدار درآمد‌های حاصل‌شده این شرکت ماکارونی فروش از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه مبلغی بالغ‌بر ۱۲،۱۳۶ میلیارد ریال بوده و مقدار سرمایه ثبت‌شده طی این دوره نیز ۳,۲۰۰ میلیارد ریال بوده است.

ماکارونی رشته‌ای درآمدزاترین محصول زر ماکارونعملکرد ماهانه زر ماکارون+بورس نیوز

درآمد‌های ثبت‌شده زر ماکارون تا شهریورماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمدهای زر ماکارون+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که شرکت زر ماکارون از خود بر جای گذاشته نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش درآمد ۵۵ درصدی را تجربه کرده، مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده "غزر" از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه سال جاری از ۲ بخش فروش داخلی و فروش صادراتی تشکیل‌شده که بیشترین درآمد حاصل‌شده را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: شوک مثبت درآمدی "غزر"


درآمدی که این شرکت غذایی از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه به ثبت رسانده در مقایسه با سال گذشته ۵۴ درصد افزایش درآمد را مشاهده کرده، بیشترین درآمد حاصل‌شده در بازار داخلی مربوط به محصول «ماکارونی رشته‌ای» با ۹۹۷ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش این محصول ۷۸،۱۰۱،۱۳۶ ریال گزارش‌شده و در بازار خارجی نیز بیشترین درآمدی که "غزر" به دست آورده از «محصولات رشته‌ای» با ۳۴۱ میلیارد ریال بوده است.

از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰) تا پایان شهریورماه درآمدزاترین محصول زر ماکارون مربوط به ماکارونی رشته‌ای با ۷,۲۰۴ میلیارد ریال بوده و همچنین رتبه بعدی درآمدزاترین محصول غزر متعلق به ماکارونی فرمی با ۱,۶۶۳ میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
زر ماکارون در مردادماه ۲۰.۶۰۰ تن فروش داشت
شرکت زر ماکارون با افزایش فروش سالانه ۲۳ درصدی مواجه بود؛

زر ماکارون در مردادماه ۲۰.۶۰۰ تن فروش داشت

افزایش ۵۴ درصدی درآمد سالانه زر ماکارون
درآمدهای پاستافروش بورسی در ریل صعود می‌تازد؛

افزایش ۵۴ درصدی درآمد سالانه زر ماکارون

سنگینی فروش
زر ماکارون در تیر رشد ۴۸درصدی فروش را ثبت کرد؛

سنگینی فروش "غزر" بر دوش بازار داخل

اوضاع درآمدی بر وفق مراد «زر ماکارون»
رشد ۷۰ درصدی درآمد‌های این پاستافروش ثبت شد؛

اوضاع درآمدی بر وفق مراد «زر ماکارون»

ارسال نظر