بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
استخراج ۱۸۰درصدی درآمدها در شهریورماه؛

"کچاد" از درآمد عملیاتی برج دو قلو ساخت

کچاد درآمدی که از فروش محصول «کنسانتره آهن (خشک)» از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۰ در بازار داخلی داشته بالغ‌بر ۱۲۴،۱۹۴ میلیارد ریال شناسایی‌ کرد.
کد خبر : ۲۴۸۱۰۴

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت معدنی و صنعتی چاردملو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره را برابر با ۴۰،۳۲۸ میلیارد ریال ارائه کرده که در این دوره از فروش داخلی درآمد‌های خود را به ثبت رسانده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده "کچاد" طی دوره مبلغی بالغ‌بر ۵۵,۵۰۰ میلیارد ریال گزارش‌شده و مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه حاصل‌شده برابر با ۲۱۴،۴۶۰ میلیارد ریال بوده است.

عملکرد ماهانه معدنی و صنعتی چادرملو+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده "کچاد" تا شهریورماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمدهای چادرملو+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در شهریورماه ۱۴۰۰ میزان درآمدی که به ثبت رسانده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۸۰ درصد رشد درآمد داشته و مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی طی این دوره ۶ ماهه اعلام‌شده نسبت به سال گذشته ۲۲۵ درصد افزایش درآمد را از خود بر جای گذاشته است.


بیشتر بخوانید: انتظار افزایش سود "کچاد"


بیشترین میزان درآمدی که "کچاد" در شهریورماه به ثبت رسانده در بخش بازار داخلی بوده و محصول «کنسانتره آهن (خشک)» با ۲۲،۰۰۳ میلیارد ریال عمده درآمد شناسایی‌شده را به خود اختصاص داده و پس از آن محصول «فولاد» با ۷،۸۲۹ میلیارد ریال قرار گرفته است.

کچاد درآمدی که از فروش محصول «کنسانتره آهن (خشک)» از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۰ در بازار داخلی داشته بالغ‌بر ۱۲۴،۱۹۴ میلیارد ریال شناسایی‌کرده که ۳۸۸ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته به دنبال داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت رکوردی جدید در کسب درآمدهای
۲۷ درصد افزایش درآمد ماهانه "کچاد" در مردادماه سال جاری؛

ثبت رکوردی جدید در کسب درآمدهای "کچاد"

چادرملو و درآمدزایی ۷۰ میلیارد تومانی از بورس کالا
پس از یک هفته غیبت، این معدنی باردیگر با کنسانتره آمد؛

چادرملو و درآمدزایی ۷۰ میلیارد تومانی از بورس کالا

استخراج درآمد از دل این معدنی به تعطیلی خورد؛

درآمد ۶۷میلیاردتومانی "کچاد" از کنسانتره

افزایش فروش ۳۵ درصدی
استخراج آمار از دل این شرکت معدنی؛

افزایش فروش ۳۵ درصدی "کچاد"

ارسال نظر