بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد؛

تقویت و رشد شاخص بورس با بازگرداندن اعتماد مردم

تقویت و رشد شاخص بورس با بازگرداندن اعتماد مردم
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تقویت بازار و برگرداندن اعتماد دوباره مردم نیازمند تقویت بازار است به طوریکه می‌توان با اجرای بسیاری از طرح‌های در دست اجرا، شاهد رشد و توسعه بازار بود.
کد خبر : ۲۴۸۱۱۸

بازار سرمایه+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره اهمیت ارائه اطلاعات دقیق، شفاف و کارشناسی شده به سهامداران اظهار کرد: شفاف‌سازی در ارائه اطلاعات و اعتمادسازی از مهمترین اهدافی است که مسئولان باید در بازار سرمایه آن را دنبال کنند.



وی با اشاره به جلب دوباره اعتماد افکار عمومی به بازار سهام و سرمایه، افزود: تقویت بازار و برگرداندن اعتماد دوباره مردم نیازمند تقویت بازار بوده به طوریکه می‌توان با اجرای بسیاری از طرح‌های در دست اجرا، شاهد رشد و توسعه بازار بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: به طور حتم در دولت جدید، اعتماد مردم به بازار بیش از گذشته ارتقا می‌یابد و ما شاهد رونق بیشتری در این بازار خواهیم بود.

کوچکی‌نژاد تصریح کرد: رونق بازار سهام و سرمایه، در فضای غیر شفاف رقم نمی‌خورد بنابراین به منظور جلب و جذب سرمایه‌گذاران، باید بستر اعتماد به کمک شفافیت برای مردم و افکار عمومی گسترش یابد.

نماینده مردم رشت در مجلس اظهار کرد: در صورتی که دریافت مالیات بر عایدی سرمایه در تمام پایه‌های اقتصادی کشور برقرار شود، از سوداگری در اقتصاد کشور جلوگیری خواهد شد و هرچه در بازار از سوداگری جلوگیری شود، در مجموع سوداگری در اقتصاد ملی کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه نمایندگان از این طرح استقبال می‌کنند، عنوان داشت: بهارستانی‌ها موافق دریافت این مالیات هستند چرا که دریافت این مالیات می‌تواند تا حدود زیادی اقتصاد کشور را ساماندهی کند.

به گزارش سنا، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: به اعتقاد من در بازار سهام و سرمایه باید با دقت نظر بیشتر محور توجه‌ها را به سمت مردم و سرمایه‌های آنان گسترش داد و بازار چنانچه بتواند در مسیر رونق سرمایه‌گذاری‌ها قدم بردارد، حرکت‌های بعدی هم خودبخود انجام می‌شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
استحمارگری مسلح به کوتاه مدت نگری، آفت اصلی بازار سرمایه
رئیس هیات مدیره شرکت سبدگردان هدف تاکید کرد:

استحمارگری مسلح به کوتاه مدت نگری، آفت اصلی بازار سرمایه

به گزارشگران حرفه‌ای پاداش داده می شود
رئیس اداره دیده‌بان سلامت بازار سرمایه سازمان بورس:

به گزارشگران حرفه‌ای پاداش داده می شود

رئیس اداره امور نهاد‌های مالی خدمات دهنده سازمان بورس و اوراق بهادار:

دستورالعمل تاسیس و فعالیت مشاور سرمایه گذاری نوع دوم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
فقط شعار.شماها حرف نزنید نمگیم مردید.میدونیم هستید یه مشت بیسوادکه وارد مجلس شدند.