بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
بازار‌های موازی جنب بورس؛

دلار مقابل صالح آبادی مؤدب نشست

دلار مقابل صالح آبادی مؤدب نشست
خودرو و بانکی‌ها که سودای لیدری در سر داشتند، این هوا و هوس رنگ باخت و پتروپالایشی‌ها نشان دادند که کُت تن کیست و دیروز وضعیت خوبی داشتند و اکثر آن‌ها پرحجم و با قیمت مثبت معامله شدند.
کد خبر : ۲۴۸۲۰۷

دلار مقابل صالح آبادی مؤدب نشست

به گزارش بور‌س‌نیوز، شاخص بازار سرمایه در بین التعطیلین، در محدوده ۳ هزار و ۶۱۲ واحدی رشد کرد و شاخص هم‌وزن نیز یک هزار و ۷۹۴ واحد رشد کرد تا این موضوع نشان دهد که عرضه‌کنندگان جایی در بازار دیروز نداشته‌اند.

همان‌طور که عنوان شد، خودرو و بانکی‌ها که سودای لیدری در سر داشتند، این هوا و هوس رنگ باخت و پتروپالایشی‌ها نشان دادند که کُت تن کیست و دیروز وضعیت خوبی داشتند و اکثر آن‌ها پرحجم و با قیمت مثبت معامله شدند.

در طرف مقابل که انتظار بود کامودیتی‌ها روند خوبی را داشته باشند، شرکت‌های فلزاتی وضعیت برعکسی داشتند و اکثر آن‌ها منفی بودند.

ارزش معاملات بورس امروز حدود ۷ هزار میلیارد تومان و در فرابورس هم بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان معامله انجام شد.

دلار مقابل صالح آبادی مؤدب نشست

دلار با عقب‌نشینی که در آخرین ساعات روز گذشته تجربه کرد، به ۲۷ هزار و ۹۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد و اولین شوک ورود رئیس جدید بانک مرکزی که با محوریت کنترل بازار‌ها به میدان آمده، دلار یک پله بازگشت به عقب داشته باشد.

رئیس سابق کانون صرافان ایرانیان با اشاره به انتصاب صالح‌آبادی به‌عنوان رئیس بانک مرکزی گفت: به نظر می‌رسد با مشخص شدن این موضوع شاهد بازگشت تعادل و آرامش به بازار ارز باشیم.

بازار در انتظار پایان ماه صفر!

در بازار طلافروشی‌ها نیز نرخ هر گرم طلا یک‌میلیون و ۱۵۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد و هر مثقال طلا نیز به ۵ میلیون و ۱۳ هزار تومان دست پیدا کرد.

از سوی دیگر، نرخ هر سکه بهار آزادی با نرخ ۱۱ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و هر سکه امامی نیز با نرخ ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای مشتریان قیمت‌گذاری شده بود.

نفت بالای ۸۱ دلار

نفت برنت در معاملات روز گذشته، یک کاهش را تجربه کرد که ناشی از شیطونی کردن آرامکو در بازار مدیترانه و اروپا بود، زیرا کاهش نرخ آن‌ها بر بازار جهانی نفت برنت نیز تأثیرگذار بود و شاخص آن با کاهش ۱.۷۶ واحدی به ۸۱ دلار ۱۴ سنت رسید.

از شرق تا غرب

نگاهی به بازار‌های مالی جهانی نشان از آن داشت که شاخص Nikkei رشد ۱۹۶ واحدی را بالاخره پس از چند روز کاهش تجربه کرد و شاخص شانگ‌های نیز رشد ۳۱ درصدی خود را به ادامه سبزپوشی‌های این هفته خود اضافه کرد؛ از سوی دیگر در بازار‌های غربی و وال‌استریت، شاخص نزدک با عقب‌نشینی محدود ۰.۶۲ واحدی مواجه شد و داوجونر با ۱۰۲ واحد رشد و S&P نیز ۱۷۸ واحد صعود را برای سهامداران رقم زدند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
لیدری بانک‌ها در روز بی‌میلی بورس!
بازار‌های موازی جنب بورس؛

لیدری بانک‌ها در روز بی‌میلی بورس!

بورس در انتظار پساصحرایی
بازار‌های موازی جنب بورس؛

بورس در انتظار پساصحرایی

عرضه های اولیه در روزهای سرخی بازار
بازار‌های موازی جنب بورس؛

عرضه های اولیه در روزهای سرخی بازار

ارسال نظر