بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
وقتی مشتریان به استقبال تعطیلات رفتند؛

آلومینیوم المهدی چند کامیون بار زد!

آلومینیوم المهدی چند کامیون بار زد!
درحالی‌که سطح خرید شمش از این آلومینیوم فروش در سطح معقولی قرار داشت اما؛ در این هفته، حجم اندک ۱۵۰ تنی برای این شرکت به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۴۸۲۲۰

آلومینیوم المهدی بورس کالا بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، آلومینیوم المهدی در هفته‌ای که بازار نقره‌ای تنها یک روز تعطیل بود، مشتریان به استقبال تعطیلات رفت بودند خبری از خرید‌های به‌مانند هفته گذشته، نبود!

در هفته گذشته میزان معاملات و خرید مشتریان به سطح ۵۲۵ تن سبد کالای این شرکت رسیده بود اما؛ در این هفته تنها می‌توان ۱۵۰ تن معامله را در خروجی این شرکت یافت.

آلومینیوم المهدی بورس کالا بورس نیوز

ارزش معاملات هفته منتهی به ۱۶ مهرماه آلومینیوم المهدی به ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان رسید که نسبت به هفته گذشته، ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کاهش درآمد را می‌توان در آمار‌ها مشاهده کرد.

در معاملات هفته منتهی به ۱۶ مهرماه آلومینیوم المهدی با میزان عرضه یک هزار و ۵۰۰ تنی «شمش ۱۰۰۰P-۹۹» رهسپار بورس کالا شد که در کمال تعجب مشتری برای این کالا پیش‌قدم نشد و مقابل میزان معاملات صفر درج شد.

از سوی دیگر، دیگر محصول این کارخانه یعنی «شمش ۹۹.۲۵» نیز با ۵۰۰ تن عرضه همراه شد که در نوبت مجموعاً ۱۵۰ تن از توسط مشتریان ثبت سفارش و به معامله منتج شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آیا آلومینیوم المهدی، سوراخ درآمدزایی را یافت
پس از یک‌ماه و نیم، سربلند برگشت

آیا آلومینیوم المهدی، سوراخ درآمدزایی را یافت

درآمد ایرالکو ۴۵ میلیاردتومان آب رفت
آلومینیوم‌سازان با وجود نبود رغیب، بازهم مشتری ندارند!

درآمد ایرالکو ۴۵ میلیاردتومان آب رفت

ارسال نظر