بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
کلنگ‌های این معدنی در شهریور به سنگ خورد؛

روند صعودی درآمد‌های "کپرور" متوقف شد

روند صعودی درآمد‌های
درآمد‌های شناسایی‌شده فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس از فروش محصولات در بازار داخلی حاصل‌شده، همچنین سرمایه اعلام‌شده از سوی این شرکت معدنی ۵۴۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.
کد خبر : ۲۴۸۶۵۶

روند صعودی درآمد‌های کپرور متوقف شد+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۱،۰۱۹ میلیارد ریال گزارش کرده، میزان درآمدی که این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه کسب کرده برابر با ۴،۷۹۵ میلیارد ریال ارائه کرد.

درآمد‌های شناسایی‌شده این شرکت معدنی از فروش محصولات در بازار داخلی حاصل‌شده، همچنین سرمایه اعلام‌شده از سوی این شرکت معدنی ۵۴۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

عملکرد ماهانه کپرور در شهریورماه+بورس نیوز

میزان درآمد حاصل‌شده "کپرور"

درآمدهای فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت کپرور در شهریورماه سال جاری نسبت به ماه گذشته شاهد اُفت ۲۲ درصدی درآمد‌ها بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷۷ درصد افزایش درآمد را شاهد بوده، مقدار درآمدی که این شرکت معدنی از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه با افزایش ۱۳۲ درصد روبه‌رو بوده، نرخ فروش محصول «زغال‌سنگ کنسانتره کک‌شو» در شهریورماه ۳۸،۲۵۱،۹۸۹ ریال به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد افزایش نرخ را شاهد بوده‌ایم.


بیشتر بخوانید: تثبیت روند صعودی درآمد‌های "کپرور"


فروش ماهانه کپرور+بورس نیوز

مقدار فروش محصول «زغال‌سنگ کنسانتره کک‌شو» شرکت فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس در شهریورماه برابر با ۲۶،۶۴۱ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۱۵ درصد کاهش فروش را به همراه داشته و همان‌طور که گفته شد تمامی درآمد شرکت از طریق فروش داخلی بوده، شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه ۱۴۰۰ درمجموع ۱۲۸،۷۵۷ تن فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۴ درصدی داشته و همچنین بیشترین فروش ماهانه این شرکت معدنی از ابتدای سال مالی تاکنون در مردادماه با ۳۱,۴۸۳ تن حاصل‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت رکوردی جدید از کسب درآمدهای
فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس در مردادماه ۸۴ درصد افزایش درآمد داشت؛

ثبت رکوردی جدید از کسب درآمدهای "کپرور" / افزایش درآمدهای کپرور برای پنجمین ماه متوالی

آیا خرداد
۳۵ هزار تن فروش از ابتدای سال مالی تاکنون ثبت شد؛

آیا خرداد "کپرور" می‌تواند مجمع را شیرین کند

کاهش فروش ۵۳ درصدی
"کپرور" در ابتدای سال مالی جاری کاهش درآمد ۴۹ درصدی داشت؛

کاهش فروش ۵۳ درصدی "کپرور"/ حرک سینوسی درآمدی، روی موج منفی

ارسال نظر