بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
بازگشایی و توقف نماد‌های معاملاتی امروز شنبه مورخ ۱ آبان ماه اعلام شد.
کد خبر : ۲۴۸۹۵۶

بازار سرمایه+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir جهت بررسی وضعیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی شرکت بانک ملت "وبملت" حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ تعلیق شد.

تعلیق نماد معاملاتی "غدشت"

با توجه به اطلاعیه منتشر شده در تارنمای کدال به نشانی codal.ir مبنی بر عدم رعایت الزامات دستورالعمل پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران توسط شرکت دشت مرغاب، نماد معاملاتی "غدشت"تعلیق شد.

وقفه معاملاتی نماد "غشان" و "خموتور "به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت‌های شیرپاستوریزه‌پگاه‌خراسان "غشان" و موتورسازان‌تراکتورسازی‌ایران "خموتور" با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می‌گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت.

توقف نماد‌های "کسرام"، "وخارزم" و "ونیکی" به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت‌های پارس سرام "کسرام"، سرمایه گذاری خوارزمی "وخارزم " و سرمایه‌گذاری ملی‌ایران "ونیکی" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شد. نماد‌های مذکور ۶۰ دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.

توقف نماد‌های "کلوند"، "خمهر" و "دانا" به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف

نماد معاملاتی شرکت‌های کاشی الوند "کلوند"، مهرکام‌پارس "خمهر" و بیمه دانا "دانا" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شدند. نماد‌های مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.

توقف نماد‌های "وتوسم"، "وغدیر"، "دسبحان"، "غدام"، "ونیکی"، "آسیا" و "کبافق" به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری‌توسعه‌ملی "وتوسم"، سرمایه‌گذاری‌غدیر "وغدیر"، سبحان دارو "دسبحان"، خوراک دام پارس "غدام"، سرمایه‌گذاری ملی‌ایران، "ونیکی"، بیمه آسیا "آسیا"و معادن بافق "کبافق" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردیدند. نماد‌های مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.

حراج مجدد نماد‌های معاملاتی "شکلر" و "کهمدا"

نماد معاملاتی شرکت‌های نیروکلر "شکلر" و شیشه همدان "کهمدا" با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است.

بازگشایی نماد‌های معاملاتی "دسبحان"، "ثامید" و "دپارس"

نماد معاملاتی شرکت‌های سبحان دارو "دسبحان"، توسعه و عمران امید "ثامید" و پارس دارو "دپارس" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله هستند.

بازگشایی نماد‌های معاملاتی "کبافق"، "آسیا"، "ونیکی"، "غدام" "وتوسم" و "وغدیر"

نماد معاملاتی شرکت‌های معادن بافق "کبافق"، بیمه آسیا "آسیا"، سرمایه گذاری ملی ایران ""ونیکی"، خوراک دام پارس "غدام"، سرمایه گذاری توسعه ملی "وتوسم" وسرمایه گذاری غدیر "وغدیر" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله  هستند.

بازگشایی نماد معاملاتی "غپینو"

نماد معاملاتی شرکت پارس مینو "غپینو" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه 'الف' بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بودجه ۱۴۰۱، مهم‌ترین علامت سوال بورس
مدیرعامل کارگزاری راهبرد سرمایه گذاری ایران سهام در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بودجه ۱۴۰۱، مهم‌ترین علامت سوال بورس

خطر افزایش نرخ اوراق در کمین بازار سرمایه
کارشناسان بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کردند:

خطر افزایش نرخ اوراق در کمین بازار سرمایه

خبر ویژه مدیرعامل
پذیره نویسی تامین سرمایه خلیج فارس در یک ماه آینده عملیاتی می‌شود؛

خبر ویژه مدیرعامل "فارس" برای سهامداران

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲
تعلیق برای وبملت کم است اخراج و انتقال به بازار پایه و معرفی به بازرسی کل کشور و تحقیق و تفحص مجلس که در صورت رسیدگی سفت و سخت میتواند حقوق صاحبان سهام حقیقی این بانک خصولتی را زنده کند.بازرسی لطفا ورود کند قبل از آنکه اختلاسگرانش همسایه خاوری در کانادا شوند.این بانک با بالاترین تراکنش در بازار و صرافی و دارای ذخایر ارزی بیشتری ضرر را به سهامداران وارد کرده و به یک‌چهارم قیمت خود رسیده.سودهای کلان با ساخت و پاخت با بازرس و هیات مدیرهو نوسانگیری شدید سهام را نابود کرده و تازه به هیچکس هم جوابگو نیستند.و بازرسان انظار نداشته‌باشند مثل خاوری اختلاس کنند روش پیچیده شده و از سود سهام و اختلاف ارز در بانک و گزارش‌های دروغین و ساختگی اختلاسهای نجومی انجام می‌دهند.