بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
تسهیلات وصولی بانک اقتصاد نوین زیر ذره‌بین رفت؛

ثبت تراز مثبت ۱۷ درصدی "ونوین" در مهرماه

ثبت تراز مثبت ۱۷ درصدی
بیشترین میزان درآمدی که بانک اقتصاد نوین از تسهیلات اعطایی در مهرماه از خود برجای گذاشته مربوط به بخش‌های «سایر تسهیلات» و «خرید دین» بود.
کد خبر : ۲۴۹۱۱۲

بانک اقتصاد نوین+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک اقتصاد نوین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌ شناسایی‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک ماهه را برابر با ۱۷،۸۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده و مقدار پرداختی بابت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری را نیز در مبلغی بالغ‌بر ۱۵،۲۵۸ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین "ونوین" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را ۳۰,۴۲۵ میلیارد ریال ارائه کرده و در این ماه موفق به ثبت تراز مثبت ۱۷ شده است.

عملکرد ماهانه ونوین+بورس نیوز

در مهرماه سال جاری میزان تسهیلات وصولی طی دوره بانک اقتصاد نوین برابر با ۹۱،۲۲۹ میلیارد ریال اعلام‌شده که نسبت به سال مالی گذشته ۱۶۸ درصد افزایش را تجربه کرده، همچنین درآمد‌های تجمیعی این بانک از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه سال جاری بالغ‌بر ۱۱۵،۳۸۹ میلیارد ریال اعلام‌شده است.


بیشتر بخوانید: بانک اقتصادنوین چهار مدرسه دیگر به دانش آموزان کشورمان هدیه کرد


مقدار درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"

درآمد ماهانه ونوین+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که بانک اقتصاد نوین طی دوره ماهانه منتهی به مهرماه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته با کاهش یک‌درصدی مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۹۵ درصد افزایش را توانسته از خود بر جای بگذارد.

بیشترین میزان درآمدی که بانک اقتصاد نوین از تسهیلات اعطایی در مهرماه از خود برجای گذاشته مربوط به بخش‌های «سایر تسهیلات» و «خرید دین» به ترتیب با مبالغ ۱۴،۳۵۸ میلیارد ریال و ۲،۰۷۴ میلیارد ریال بوده است.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ونوین"

سود سپرده های سرمایه گذاری ونوین+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پرداخت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک اقتصاد نوین در مهرماه سال جاری نسبت دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۱۴۰ درصدی را به ثبت رسانده، همچنین بانک اقتصاد نوین در مهرماه میزان تسویه سپرده‌ها طی دوره را مبلغی بالغ‌بر ۳،۲۵۵،۰۱۴ میلیارد ریال اعلام کرده که ۱۱ درصد افزایش نسبت به ماه گذشته داشت، بیشترین پرداختی بانک اقتصاد نوین جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در اختیار «سپرده‌های بلندمدت دوساله» با ۸،۸۶۱ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت رکوردی جدید از درآمد‌های
"ونوین" در مردادماه موفق به ثبت تراز مثبت ۱۹ درصدی شد؛

ثبت رکوردی جدید از درآمد‌های "ونوین"

ثبت رکوردی جدید از درآمدزایی
رشد ۶ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی بانک اقتصاد نوین ثبت شد؛

ثبت رکوردی جدید از درآمدزایی "ونوین"

تداوم سیر صعودی میزان درآمد‌های
عملکرد ماهانه بانک اقتصاد‌نوین در اردیبهشت ماه سال جاری؛

تداوم سیر صعودی میزان درآمد‌های "ونوین"/افزایش ۸ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی

ارسال نظر