بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
بازار ارز دیجیتال اتم در والکس افتتاح شد!
والکس در روز‌های پاییز رنگارنگ، رمزارز محبوب اتم را به پنل معاملاتی خود اضافه کرده است.
کد خبر : ۲۴۹۳۰۰

ارز دیجیتال+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، والکس در روز‌های پاییز رنگارنگ، رمزارز محبوب اتم را به پنل معاملاتی خود اضافه کرده است. ارز دیجیتال کازموس که این روز‌ها در رتبه بیست و چهارم فهرست رمزارز‌ها قرار دارد، هم اکنون در صرافی والکس خرید و فروش می‌شود. این رمزارز در بازار کریپتوکارنسی با نماد ATOM شناخته می‌شود.

اتم چیست؟

رمزارز اتم ATOM توکن بومی بلاکچین COSMOS ارز دیجیتالی است که برای قدرت بخشیدن به اکوسیستم بلاکچین و همچنین تعامل با سایر بلاکچین‌ها طراحی شده است. هدف اصلی این رمزارز ایجاد اینترنت بلاکچین و یا در تعریف بهتر شبکه‌ای از بلاکچین‌ها است که قادر به برقراری ارتباط غیرمتمرکز با یکدیگر هستند.

بلاکچین کازموس در واقع یک زنجیره اثبات سهام است. این بدان معنی است که دارندگان ATOM می‌توانند توکن‌های خود را به منظور حفظ شبکه و دریافت ATOM بیشتر به عنوان پاداش به اشتراک بگذارند.

اتم/کازموس چرا به وجود آمد؟

اینتربلاکچین نام اصلی تیم موسس بلاکچین کازموس است. بلاکچین کازموس با هدف به اشتراک گذاری داده‌ها بین بلاکچین‌های مختلف به وجود آمده است. بسته بودن بلاکچین‌ها و نبود امکان تبادل بین آن‌ها یکی از چالش‌هایی است که بلاکچین‌های نسل قدیمی با آن مواجه هستند. اما اکنون بلاکچین‌های نسل جدید مانند کازموس یا پولکادات در پی حل این مشکل هستند.

تیم موسس رمزارز بلاکچین کازموس به نام اینتربلاکچین شناخته می‌شود که هدف اصلی آن ایجاد شبکه‌ای با دسترسی متن باز برای تمام کاربران آن است. کازموس بر خلاف سایر شبکه‌ها و کوین‌های موجود، تمرکز خود را به اشتراک گذاری داده‌ها بین سایر شبکه‌های بلاکچین موجود قرار داده است تا از این طریق شبکه‌های دیگر بتوانند داده‌های خود را در آن به اشتراک بگذارند.

هر بلاکچین مستقل جدیدی که در Cosmos ایجاد می‌شود به نام منطقه شناخته می‌شود که به Cosmos Hub متصل می‌شود. Cosmos Hub یک بلاکچین اثبات سهام است که توکن بومی آن ATOM نام دارد.

ویژگی‌های اتم/کازموس

پشتیبانی از استیکینگ و سیستم پاداش به کاربران

ارایه حق رای به استیک کنندگان اتم/کازموس

تفاوت اتم با سایر رمزارز‌ها

دو ویژگی بسیار مهم رمزارز اتم را نسبت به سایر رمزارز‌های موجود در بازار متفاوت می‌کند. پشتیبانی از استیکینگ و سیستم پاداش به کاربران و ارایه حق رای به استیک کنندگان اتم از ویژگی‌های جذاب این رمزارز بشمار می‌رود.

بهترین کیف پول‌های رمزارز اتم کدامند؟

۱. کیف پول نرم‌افزاری
Cosmostation
Guarda Wallet
Exodus Wallet
Atomic Wallet
Trust Wallet
۲. کیف پول سخت افزاری
Ledger Nano X
Ledger Nano S

نحوه خرید و فروش اتم

شما برای خرید و فروش اتم در صرافی‌های ایرانی از جمله والکس دو انتخاب متفاوت دارید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

معامله اتم با ریال

برای خرید و فروش اتم از صرافی والکس، پس از ساخت حساب کاربری و انجام مراحل احراز هویت، می‌توانید با ورود به پنل کاربری خود اقدام به خرید و فروش این ارز دیجیتال کنید.

معامله اتم با سایر رمزارز‌ها در والکس (معامله جفت ارز)

اگر از کاربران حرفه‌ای بازار ارز‌های دیجیتال باشید، ترجیح می‌دهید که ارز‌های خود را همگام با بازار‌های جهانی خرید و فروش کنید. در والکس امکان معاملۀ جفت ارز بین اتم و تتر و همچنین اتم به بیت کوین فراهم است و شما می‌توانید بدون نگرانی دربارۀ نوسانات نرخ دلار، با استیبل کوین تتر ترید کنید و یا اتم را با بیت کوین معامله کنید.

صحبت پایانی

استفاده از پلتفرم‌های معتبر ایرانی برای انجام معاملات ارز دیجیتال علاوه بر حفظ امنیت دارایی کاربران، به رشد بازار ارز دیجیتال داخلی نیز کمک شایانی می‌کند. شرایط تحریم و قوانین بین المللی روز به روز کار معاملات ارز دیجیتال را برای کاربران ایرانی و سایر کشور‌های تحریم شده سخت‌تر می‌کند. استفاده از پلتفرم‌های داخلی یک روش امن و معتبر برای کسب سود از بازار ارز‌های دیجیتال است.

والکس با ایجاد بستری امن برای معاملات کاربر با کاربر، بازاری قابل اطمینان برای معامه‌گران ایجاد کرده است. بستری که با توجه به تحریم‌های سنگین خارجی برای کاربران ایرانی، گزینه بسیار مناسبی برای انجام فعالیت‌های مالی در حوزه کریپتوکارنسی است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر