بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
اولویت واگذاری سهام عدالت با دهک های پایین است
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در مرحله نخست اولویت واگذاری سهام عدالت به جاماندگان دهک‌های پایین جامعه تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و رزمندگان و ایثارگران است.
کد خبر : ۲۴۹۳۷۴

سهام عدالت+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درخصوص سهام عدالت اظهار کرد: یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر نیز در زمان واگذاری سهام عدالت که واجد شرایط بودند، اما نتوانستند به موقع فرم‌های خود را تکمیل و به ثبت برسانند می‌توانند جزو این اولویت قرار گیرند.



رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورتی که ۲۰۰ هزارمیلیارد تومان سهام داشته باشیم، امکان واگذاری سهام عدالت برای جاماندگان اولویت نخست در گروه اول وجود دارد.

پورابراهیمی با بیان اینکه با آغاز بکار دولت سیزدهم در مذاکرات حضوری با رییس جمهوری نامه‌ای در این باره آماده شد، افزود: آیت الله رئیسی این نامه را برای تصمیم نهایی به وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه ارسال کرد تا در این زمینه تصمیم گیری شود، ضمن اینکه ایشان با ساماندهی افراد جامانده از واگذاری سهام عدالت نظر مساعد داشتند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: با واگذاری سهام عدالت به افراد گروه اول، می‌توان در مرحله بعدی به ۸ میلیون نفر و در مرحله سوم به ۱۲ میلیون نفر دیگر سهام عدالت واگذار شود.

وی با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی واگذاری سهام عدالت به افراد جامانده را تصویب کرده، افزود: در صورتی که دولت نیز با این طرح و مصوبه موافقت کند می‌توانیم با واگذاری بنگاه‌ها و شرکت‌های بورسی منابع بیشتری را برای دولت مهیا کنیم.

پورابراهیمی تاکید کرد: امیدواریم با جمع بندی وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه وبودجه و با نگاه مثبت دولت، واگذاری سهام عدالت شبیه واگذاری‌های قبلی، به افراد واجد شرایط جاماندگان در کشور فراهم شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارزش سهام عدالت همچنان کاهشی است
در پایان معاملات روز گذشته؛

ارزش سهام عدالت همچنان کاهشی است

جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف می شوند
رئیس هیات مدیره اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت

جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف می شوند

افزایش ۰.۱ درصدی ارزش سهام عدالت
در پایان معاملات روز گذشته اتفاق افتاد؛

افزایش ۰.۱ درصدی ارزش سهام عدالت

ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی عباس پور آذر
Netherlands
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
باسلام خدمت تمامی مسئولین محترم وگرامی سهام عدالت اینجانب رزمنده وبسیجی وجزو دهگ ۲پایین جامعه وسرپرست مریض هستم وتاکنون هم سهام عدالت نگرفتم ۰۹۱۹۸۰۲۸۸۷۹ ممنونم باتشگر