بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز گفت:

پیشنهاد ایجاد هاب کشاورزی و غذا در منطقه

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز با اشاره به ظرفیت‌های فراوان کشورمان در تامین غذای کشور‌های منطقه گفت: از سوی کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق بازرگانی ایران پیشنهاد ایجاد هاب کشاورزی و غذا در منطقه به مرکز داوری اتاق بازرگانی بین المللی (ICC) ارائه شد.
کد خبر : ۲۴۹۴۵۵

نشست کمیسیون کشاورزی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، محسن امینی، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز در نخستین نشست کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق بازرگانی ایران با بیان این مطلب و تاکید بر لزوم حمایت از بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی کشور اظهار داشت: پیشنهاد مربوطه از طریق نمایندگی این کمیسیون در ایران تحویل داده شده و بر اساس اذعان دبیر کل اتاق بازرگانی بین المللی پیشنهاد اتاق ایران در بین ۱۲ پیشنهاد دهنده منطقه‌ای از نظر کارشناسی بهترین پیشنهاد بوده است.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه برای نخستین بار سایت اورژانس کشاورزی ایران با مرکزیت کمیسیون کشاورزی اتاق ایران با همکاری کمیسیون‌های کشاورزی اتاق‌های سراسر کشور رونمایی شد، بیان کرد: در ادامه این جلسه در خصوص پیشنهاد استان‌ها مبنی بر تشکیل میز‌های تخصصی محصولات کشاورزی بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه کمیته‌های تخصصی از جمله کمیته بانکی، بیمه، صنایع تبدیلی، کشاورزی و دام و طیور و آبزیان تشکیل و پیشنهاد شد که اعضای محترم بنا به گرایش و حوزه کاری در این کمیته‌ها فعالیت کنند، ادامه داد: درمورد نامه سازمان توسعه تجارت در خصوص میز ملی صادرات آبزیان به کشور روسیه، روسای اتاق‌های شهرکرد و خرمشهر به عنوان نمایندگان اتاق ایران در این میز انتخاب شدند.

امینی با این توضیح که استان‌های مختلف در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی ظرفیت‌های بسیاری ارائه کرده اند، تصریح کرد: بحث برگزاری جلسات استانی، راه اندازی میز‌های تخصصی در استان‌ها با توجه به ظرفیت خاص آن استان و ارائه برنامه توسط کمیسیون از دیگر مسائل مطرح شده در نخستین جلسه کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی ایران بود.

وی با اشاره به اینکه میهمانان ویژه این نشست دکتر ارسلان قاسمی رئیس و دکتر مسعودی دبیر کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران بودند، افزود: برخی دیگر از میهمانان و اعضاء از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی در جلسه حضور داشتند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر