بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
«پلی‌اتیلن سبک صادراتی» درآمدزاترین شد؛

شیرین کامی فروش "آریا" در بازار صادراتی

شیرین کامی فروش
مجموع درآمد‌های ماهانه پلیمر آریا ساسول در مهرماه سال جاری از فروش محصولات در بازار‌های داخل کشور و صادراتی تشکیل‌شده که عمده‌ترین درآمد حاصل‌شده را در بازار خارجی مشاهده می‌کنیم.
کد خبر : ۲۴۹۵۲۵

پلیمر اریا ساسول+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پلیمر آریا ساسول در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع درآمد‌ عملیاتی طی دوره یک‌ماهه خود را برابر با ۲۴،۰۸۰ میلیارد ریال ارائه کرد.

از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز درآمد‌های این شرکت مبلغی بالغ‌بر بر ۱۳۸،۵۴۰ میلیارد ریال به‌دست‌آمده، میزان سرمایه ثبت‌شده پلیمر آریا ساسول طی این مدت ۹,۱۶۷ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

مجموع درآمد‌های ماهانه پلیمر آریا ساسول در مهرماه سال جاری از فروش در بازار‌های داخل کشور و صادراتی تشکیل‌شده که عمده‌ترین درآمد حاصل‌شده را در بازار خارجی مشاهده می‌کنیم که ۶۹ درصد درآمد به‌دست‌آمده از این بازار بوده است.

عملکرد ماهانه اریا ساسول+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: افزایش ۸۰ درصدی درآمد‌های "آریا"


درآمد‌های شناسایی‌شده "آریا" در مهرماه ۱۴۰۰

شیرین کامی فروش

بر پایه این گزارش، درآمد‌های ثبت‌شده پلیمر آریا ساسول در مهرماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۰ درصد رشد را تجربه کرد و همچنین میزان درآمد‌های ارائه‌شده از ابتدای سال تاکنون نیز افزایش ۸۰ درصدی را شاهد بود.

لازم به ذکر است که نسبت به ماه گذشته نیز ۳ درصد رشد را به دنبال داشته است.

همان‌طور که گفته شد میزان درآمد‌های پلیمر آریا ساسول در مهرماه از ۲ بخش فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که بیشترین میزان درآمد به‌دست‌آمده متعلق به بازار صادراتی با ۱۶،۵۵۶ میلیارد ریال بوده که ۱۵ درصد افزایش درآمد را نسبت به ماه گذشته به همراه داشت.

عمده‌ترین درآمدی که "آریا" طی این ماه کسب کرده از فروش محصول «پلی‌اتیلن سبک صادراتی» با ۹،۲۸۷ میلیارد ریال بوده و «پلی‌اتیلن متوسط و سنگین صادراتی» با ۶،۶۲۹ میلیارد ریال در جایگاه بعدی قرار داشته، گران‌ترین محصول ارائه‌شده در مهرماه مربوط به «پلی اتیلن سبک» بوده که نرخ فروش این محصول در ازای هر تن بالغ‌بر ۳۴,۲ میلیون تومان به ثبت رسید.

فروش محصولات "آریا" در مهرماه سال جاری

مقدار فروش محصولات پلیمر آریا ساسول در مهرماه ۹۳,۲۲۰ تن گزارش‌شده و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۶۲۶,۳۰۸ تن از محصولات این شرکت به فروش رسیده، بیشترین فروش تجمیعی آریا در هفتمین ماه از سال جاری مربوط به «پلی‌اتیلن سبک صادراتی» با ۱۸۶،۰۱۵ تن بوده که میانگین طی این دوره ۷ ماهه نرخ فروش این محصول ۲۸,۱ میلیون تومان در مهرماه گزارش‌شده که نسبت به سال گذشته ۸۴ درصد افزایش قیمت داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بیشترین درآمد شناسایی‌شده "آریا" از فروش صادراتی بود؛

"آریا" افزایش درآمد سالانه ۷۲ درصدی ثبت کرد

«پلی‌اتیلن سبک صادراتی» محصول درآمدزای
پلیمر آریا ساسول ۵۷ درصد افزایش درآمد‌ سالانه داشت؛

«پلی‌اتیلن سبک صادراتی» محصول درآمدزای "آریا"

ارسال نظر