بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
تابلو سردر شعب بانک ایران‌زمین تغییر کرد
به منظور رضایت مشتریان و توسعه بانکداری دیجیتال؛ تابلو سردر شعب بانک ایران‌زمین تغییر کرد.
کد خبر : ۲۴۹۵۴۷

بانک ایران زمین+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، به‌منظور رضایت هرچه بیشتر مشتریان؛ همچنین توسعه بانکداری دیجیتال، تابلو سردر شعب بانک ایران‌زمین تغییر کرد. این تصمیم پس از تعریف چشم‌انداز جدید بانک و به‌منظور یکپارچگی و بهینه‌سازی تابلو سردر شعب این نهاد مالی گرفته شد.



گفتنی است؛ بانک ایران‌زمین پیش‌ازاین برای دست‌یابی به نتیجه مورد نظر، طی فراخوانی از تمامی هنرمندان و صاحب‌نظران این حوزه دعوت به عمل آورد و برای بهترین طرح نیز جایزه ویژه‌ای در نظر گرفت.
ماحصل اقدامات این نهاد مالی انتخاب طرحی نزدیک به استاندارد‌های تعریف‌شده در این حوزه بود و بانک توانست در سال جاری طرح خود را اجرایی و عملیاتی کند.

یادآور می‌شود؛ پیش از تغییر سردر‌های شعب بانک، مراسم رونمایی از تابلوی جدید بانک ایران‌زمین با حضور مدیران ارشد این بانک در یکی از شعب دیجیتال برگزار شده بود.

نکته حائز اهمیت این‌که؛ اکنون تغییر سردر اغلب شعب بانک ایران‌زمین انجام‌گرفته است و مابقی نیز به مرور زمان تغییر می‌یابد.

خاطرنشان می‌کند؛ در عصر جدید طراحی و برندسازی یک نمای خارجی با دکوراسیون همسان به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به جامعه هدف ضرورتی انکارناپذیر بوده و می‌تواند در رسیدن به اهداف تعیین‌شده یک سازمان مالی و غیر آن، مؤثر و تعیین‌کننده باشد.

تغییر سردر شعب بانک ایران‌زمین نیز به‌موازات تغییر رویکرد این نهاد مالی به سمت دیجیتالی‌شدن انجام‌شده است که می‌تواند گامی جدی برای بانک در رسیدن به جایگاه مطلوب موردنظر باشد. ضمن آنکه مشتریان نیز از این بهینه‌سازی سود خواهند برد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اهدای بسته‌های کمک آموزشی به دانش آموزان مدرسه ابن سینا
در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی انجام شد؛

اهدای بسته‌های کمک آموزشی به دانش آموزان مدرسه ابن سینا

فصل جدید توسعه خدمت در کارگزاری حافظ
هفدهمین سالگرد تاسیس کارگزاری حافظ؛

فصل جدید توسعه خدمت در کارگزاری حافظ

حمایت از تولید یک ضرورت است
رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین:

حمایت از تولید یک ضرورت است

ارسال نظر