بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
کد خبر : ۲۴۹۶۲۳

نیک پرداخت+بورس نیوز

با باز شدن دانشگاه‌ها، مسابقات و دوره‌های رقابتی علمی میان دانشجویان سراسر دنیا برگزار می‌شود و دانشجویان با استعداد ایرانی نیز برای کسب جوایز ارزشمند این مسابقات در آن‌ها حضور پیدا می‌کنند، همچنین گیمر‌های ایرانی زیادی در مسابقات آنلاین بازی در سراسر دنیا شرکت می‌کنند.

کدام حساب‌های خارجی را می‌توان به ریال تبدیل کرد+بورس نیوز

افرادی که در مسابقات و آزمون‌های خارجی که برای برنامه نویسان، گیمرها، طراحان و هنرمندان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند در صورت برنده شدن در این دوره‌ها و مسابقات نیاز به یک حساب خارجی و نقد درآمد یا جایزه دارند تا بتوانند آن را داخل کشور خرج کنند؛ اما این افراد هنگام نقد کردن درآمد ارزی خود به ریال به مشکل می‌خورند. با توجه به تحریم بانک‌ها و حساب‌های ایرانی، این امر چگونه ممکن است؟

چالش نقد کردن درآمد ارزی در ایران

یکی از مشکلاتی که هم‌وطنان ما با مبادلات بانکی خارج از کشور دارند، تحریم‌های بانکی و مسئله چنج یا تبدیل درآمد آن‌ها به واحد پولی موردپذیرش در داخل کشور است. حتی فریلنسر‌هایی که داخل کشور ما با کارفرما‌های خارجی کار می‌کنند و درآمد خود را به دلار دریافت می‌کنند نیز همواره با این چالش روبرو هستند اما؛ روش‌هایی وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توان درآمد را به یک کیف پول بین‌المللی منتقل و سپس به ریال تبدیل کرد.

چالیش نقد کردن درآمد ارزی در ایران+بورس نیوز

بهترین روش‌های مبادلات ارزی

برای اینکه بتوانید درآمد ارزی خود را به حساب‌های بانکی داخل کشور خود انتقال دهید، نیاز است که از یکی از طرق زیر اقدام کنید.

کیف پول وب مانی

وب‌مانی خوشبختانه با حساب کاربران ایرانی کاری ندارد و به همین جهت به یک کیف پول بین‌المللی محبوب برای ایرانیان سراسر دنیا تبدیل‌شده که به کمک آن می‌توانند به ارسال و دریافت پول بپردازند. شما می‌توانید برای دریافت جایزه دلاری یا حق‌الزحمه پروژه‌ای که با کارفرمای خارجی انجام دادید، آدرس کیف پول وب‌مانی خود را بدهید.

موجودی حساب دلاری خود را در کیف پول وب‌مانی خود ذخیره کنید و برای هرچه راحت‌تر شدن فرآیند نقد کردن درآمد ارزی نیز روی نیک پرداخت حساب کنید. همچنین این سایت امکان افتتاح حساب وب‌مانی را نیز به شما می‌دهد و در کمترین زمان ممکن می‌توانید حساب وب‌مانی خود را تحویل بگیرید.

کیف پول پرفکت مانی

پرفکت مانی نیز یکی دیگر از روش‌های پرداخت ارزی در سراسر دنیاست که خدمات افتتاح حساب پرفکت مانی را نیز می‌توانید از طریق نیک پرداخت انجام دهید. حسابی که نیک پرداخت در اختیار شما می‌گذارد از نوع فول‌وریفای است و حساب شما با شماره غیر ایرانی وریفای می‌شود که صرفاً جهت وریفای حساب استفاده‌شده و کاربرد دیگری ندارد.

در نیک پرداخت ایجاد اکانت وریفای شده پرفکت مانی رایگان نیست، اما با صرف هزینه‌ای اندک انجام می‌گیرد. پس از انتقال پول به‌حساب پرفکت مانی شما، به‌راحتی آن را در پلتفرم نیک پرداخت نقد کنید.

کیف پول پی پال

برنامه نویسان و فریلنسر‌های زیادی درآمد خود را به دلار پی پال دریافت می‌کنند، اما نمی‌دانند چگونه آن را نقد کنند. در کیف پول دلاری پی پال نیز می‌توان ارز خود را نگهداری کرده و در هر زمان که نیاز داشتید آن را به ریال تبدیل کنید. مشکلی که وجود دارد این است که پی پال مستقیماً به ایرانیان خدمات ارائه نمی‌دهد و ما از جانب بسیاری از کیف پول‌های بین‌المللی و واحد‌های پولی ارزی و سیستم‌های پرداخت مشهور تحریم هستیم؛ اما چنانچه در کیف پول شما دلار پی پال وجود دارد، می‌توانید به‌راحتی آن را به نیک پرداخت بفروشید و معادل ریالی آن را دریافت کنید.

کیف پول بی پال+بورس نیوز

کیف پول تتر

اگر از طریق بازی‌ها یا سایت‌های فریلنسر خارجی کسب درآمد دارید، می‌توانید آن را به کیف پول ارز دیجیتال خود منتقل و به‌صورت تتر ذخیره کنید. ارز‌های دیجیتال به دلیل ماهیت خود کاملاً از گزند دولت‌ها و تحریم‌های بانکی در امان هستند. خبر خوب اینکه نیک پرداخت با دارا بودن فضایی امن برای خریدوفروش ارز‌های دیجیتال
هم امکان مبادله در این فضا را فراهم کرده و هم اینکه می‌تواند موجودی کیف پول تتر یا دیگر ارز‌های دیجیتال شما را به‌راحتی به تومان تبدیل و به کارت‌بانکی ایرانی شما واریز کند.

کیف پول مانی گرام

مانی گرام نیز یکی دیگر از روش‌های نوین نقل‌وانتقال پول در سراسر دنیاست. ارسال حواله با مانی گرام هم می‌تواند در سریع‌ترین زمان، پول را به دست شما یا آشنایانتان در دورترین نقطه کره زمین برساند؛ و هم هزینه کمتری نسبت به دیگر روش‌های بانکی خارجی (مانند حواله سوئیفت) برای شما دارد. حواله‌مانی گرام بیشتر برای ارسال به‌صورت فردبه‌فرد است و برای کسانی که دارای حساب بانکی ارزی نیستند، بسیار مناسب است. برای استفاده از حواله موجود در حساب مانی گرام خود نیز نیاز به‌نقد کردن دارید.

نقد کردن حساب‌های خارجی

در هرکدام از حساب‌های خارجی و کیف پول‌های بین‌المللی که در بالا ذکر شد می‌توانید به مبادله پول بپردازید و درصورتی‌که می‌خواهید موجودی خود را به تومان تبدیل کنید با نیک پرداخت تماس بگیرید.

خدمات نقد کردن درآمد ارزی نیک پرداخت اینجاست تا بتوانید به‌صورت رایگان و در سریع‌ترین زمان ممکن معادل ریالی موجودی حساب‌های خارجی خود را در حساب بانکی داخل ایران تحویل بگیرید.

برای این کار کافی است در هر ساعت از شبانه‌روز و ۷ روز هفته به سایت نیک پرداخت مراجعه و موجودی حساب‌های ارزی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن نقد کنید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آنچه باید قبل از سرمایه گذاری در بازار طلا بدانیم
یک کارشناس بازارهای مالی در گفت‌وگو با بورس نیوز تشریح کرد:

آنچه باید قبل از سرمایه گذاری در بازار طلا بدانیم

سوت پایان بازی دولت در زمین
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

سوت پایان بازی دولت در زمین "بورس"

ارسال نظر