بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
«ثالث-اجباری» تشکیل دهنده ۲۷ درصد از درآمد این شرکت بیمه‌ای؛

"بنو" درآمد ۹۶ میلیارد تومانی در مهر ثبت کرد

عمده‌ترین درآمد شناسایی‌شده بیمه تجارت نو از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه سال جاری مربوط به رشته بیمه «درمان» با ۲،۹۰۰ میلیارد ریال بوده که ۲۹ درصد از کل درآمد به‌دست‌آمده این شرکت که ۱۰،۱۶۶ میلیارد ریال به ثبت رسیده را از آن خود کرد.
کد خبر : ۲۴۹۶۲۵

بیمه تجارت نو+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه تجارت نو "بنو" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به مهرماه سال جاری از فروش حق بیمه برای بیمه‌شدگان تحت پوشش خود مبلغی بالغ‌بر ۱.۳۷۳ میلیارد ریال درآمد را به ثبت رساند.

از ابتدای سال مالی تاکنون نیز این شرکت بیمه‌ای مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده را بالغ‌بر ۱۰،۱۶۶ میلیارد ریال ارائه کرد.

برپایه این گزارش، "بنو" در مهرماه میزان خسارت پرداختنی خود به مشتریان را برابر با مبلغ ۸۲۸ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه نیز مجموع خسارت‌های پرداختی ۴،۵۲۰ میلیارد ریال ثبت‌شده است.

عملکرد ماهانه بنو در مهرماه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: رشد ۱۳۹ درصدی سود انباشته بیمه تجارت نو


درآمد‌های شناسایی‌شده "بنو" تا مهرماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمدهای بیمه تجارت نو+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت "بنو" در مهرماه سال جاری با افزایش درآمد از حق بیمه صادرشده مواجه بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۶ درصد رشد را به همراه داشته و درآمد تجمیعی حاصل‌شده از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز ۴۷ درصد افزایش را در پی داشته، بیشترین درآمدی که این شرکت بیمه‌ای از خود برجای گذاشته مربوط به رشته بیمه «ثالث-اجباری» با ۲۵۹ میلیارد ریال بوده که تشکیل‌دهنده ۲۷ درصد از درآمد به‌دست‌آمده در مهرماه بود.

عمده‌ترین درآمد شناسایی‌شده بیمه تجارت نو از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه سال جاری مربوط به رشته بیمه «درمان» با ۲,۹۰۰ میلیارد ریال بوده که ۲۹ درصد از کل درآمد به‌دست‌آمده این شرکت که ۱۰،۱۶۶ میلیارد ریال به ثبت رسیده را از آن خودکرده و رشته بیمه «ثالث-اجباری» نیز پس بخش «درمان» بیشترین درآمد را به همراه داشته که سهم این رشته بیمه نیز از کل درآمد طی این ۷ ماهه سپری‌شده ۲۴ درصد بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
به زودی شاهد حرکت شارپ بنو باشید