بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
کد خبر : ۲۴۹۶۳۷

کاژه؛ بازسازی ساختمان، اجرای روف گاردن و نمای شیشه‌ای

بازسازی ساختمان را می‌توان به تولدی دوباره تشبیه کرد! فرایندی که می‌توانید از طریق آن دستی به سر و روی خانه بکشید و اصطلاحاً آن را نونوار کنید. در اغلب اوقات بازسازی می‌تواند راهکار مناسبی برای اِعمال تغییرات مدنظر شما در خانه باشد. پس اگر محیط اطراف برایتان تکراری شده، شاید بهتر باشد جدی‌تر از قبل درباره پروژه بازسازی فکر کنید. بازسازی ساختمان را می‌توان در مقیاس محدود یا گسترده انجام داد.

این مقیاس با توجه به نیاز‌ها و انتظارات شما تعیین می‌شود. برای این منظور، پروژه‌های مختلفی در معرض انتخابتان قرار دارند که از بین آن‌ها، اجرای روف گاردن و پارتیشن شیشه‌ای، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. در این گفتار می‌خواهیم ضمن مرور برخی نکات فرایند بازسازی، با یک شرکت کاربلد در این زمینه آشنایتان کنیم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتها ما را همراهی کنید.

چرا بازسازی ساختمان یک انتخاب هوشمندانه است؟

بازسازی ساختمان می‌تواند شامل نوسازی خانه و همین‌طور تغییر دکوراسیون داخلی و خارجی آن باشد. برخی ساختمان‌ها به دلیل قدمت و سالخوردگی، به عملیات نوسازی نیاز پیدا می‌کنند. گاهی اگر این عملیات به‌موقع صورت نگیرد، ممکن است ساختمان دچار آسیب‌های جدی شود. البته در برخی مواقع، این نیاز به تغییر است که ساکنین خانه را مجاب می‌کند تا دستی به سر و روی آن بکشند.

بازسازی ساختمان، یک راهکار کم دردسر و اقتصادی برای ایجاد یک فضای جدید است. مثل کشیدن طرحی نو در یک قاب قدیمی! طبیعتاً شما نمی‌توانید هر بار صرفاً به دلیل تکراری شدن محیط اطراف، به خانه جدیدی نقل‌مکان کنید. برای این منظور هر بار باید متحمل زحمت و هزینه زیادی شوید و مهم‌تر اینکه یافتن خانه‌ای هم که باب میلتان باشد، اصلاً آسان نیست. اما خانه فعلی‌تان حکایت متفاوتی دارد.

این همان خانه‌ای است که چند سال قبل، با معیارهایتان همخوانی داشته و برای ایجاد تغییر و تنوع در نمای آن، لازم نیست دردسر زیادی بکشید. شما می‌توانید با ایجاد یک یا چند تغییر، نمای جدید و ایده‌آلی به خانه بدهید. تغییراتی که الزاماً نیازی به ریخت‌وپاش ندارند. یعنی برای ایجاد آن‌ها نیازی به بیرون ریختن دل و روده‌ی خانه نیست! اجرای روف گاردن و پارتیشن شیشه‌ای، دو ایده عالی برای بازسازی ساختمان و پوشاندن لباس نو بر تن آن هستند.

کاژه؛ بازسازی ساختمان، اجرای روف گاردن و نمای شیشه‌ای

روف گاردن؛ برای خانه لباس سبز ببافید!

اگر از زندگی در چارچوب‌های سیمانی و بتونی خسته شده‌اید، کاملاً حق دارید! به هر حال شهرنشینی گرفتاری‌های خاص خودش را دارد. دوری آدمی از طبیعت و فضای سبز می‌تواند روح او را آزرده کند. بااین‌حال، چنانچه روی پشت‌بام منزل، فضای آزاد داشته باشید، می‌توانید به‌واسطه اجرای روف گاردن، با طبیعت پیوند دوباره‌ای برقرار کنید.

شاید بپرسید اجرای روف گاردن یعنی چه؟ به زبان ساده، به پروژه خلق فضای سبز روی پشت‌بام خانه، اجرای روف گاردن می‌گویند. روف گاردن که بعضاً با نام «بام سبز» و «باغ پشت‌بامی» هم شناخته می‌شود، پوششی سبز با تاروپودی از طبیعت را برای ساختمان فراهم می‌کند. این تغییر، علاوه بر اینکه نمای ساختمان را کاملاً دگرگون می‌کند، مزایای دیگری را نیز به همراه دارد.

برخی از جذاب‌ترین مزایای اجرای روف گاردن عبارت‌اند از:

• ارتقای سلامت روانی ساکنین

• افزایش قیمت و ارزش ساختمان

• کاهش دمای ساختمان در فصول گرم

• مبارزه با آثار منفی زیست‌محیطی مثل انتشار گاز‌های گلخانه‌ای، جزیره گرمایی و ...

ناگفته نماند که شرط بهره‌مندی از مزایای فوق، اجرای اصولی روف گاردن در پروژه بازسازی ساختمان است. پس اینکه چه شرکت یا مجموعه‌ای را مأمور انجام این کار می‌کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد.

کاژه؛ بازسازی ساختمان، اجرای روف گاردن و نمای شیشه‌ای

پارتیشن شیشه‌ای؛ انعطاف در چیدمان محیط!

استفاده از متریال شیشه در بازسازی ساختمان طی سال‌های اخیر، رواج زیادی پیدا کرده است. به‌کارگیری هنرمندانه شیشه در دکوراسیون داخلی و خارجی، می‌تواند خانه‌ای معمولی را به یک قصر شیشه‌ای شبیه کند. یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های دکوراسیون که در آن‌ها از شیشه استفاده می‌شود، اجرای پارتیشن است.

اجرای پارتیشن شیشه‌ای یک ایده عالی برای متمایزسازی نمای داخلی و بیرونی خانه شماست. این نوع پارتیشن علاوه بر زیبایی ذاتی، یک مزیت منحصربه‌فرد دارد. آن مزیت، امکان جابه‌جایی است. شما می‌توانید قطعات پارتیشن شیشه‌ای را مطابق با ایده‌هایی که دارید به اَشکال مختلف در کنار یکدیگر قرار دهید.

به این ترتیب می‌توانید به‌واسطه چیدمان متفاوت آن‌ها، نمای محیط اطراف را تغییر دهید. حتی اگر لازم می‌بینید می‌توانید آن‌ها را از مکان فعلی جمع کرده و به مکان جدیدی انتقال دهید. این یعنی در تغییر دکوراسیون داخلی ساختمان و همین‌طور نمای بیرونی آن آزادی عمل زیادی دارید.

با اجرای پارتیشن شیشه‌ای، علاوه بر ایجاد یک مکان شیک و لوکس ارتباطتان را با محیط نیز حفظ می‌کنید. به همین دلیل شاهدیم که بسیاری از محیط‌های اداری و سازمانی به جای اتاق‌های سنتی، به استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای روی آورده‌اند. راستی تابه‌حال به ایده‌ی ترکیب دو پروژه روف گاردن و پارتیشن شیشه‌ای فکر کرده‌اید؟ نتیجه کار می‌تواند معرکه باشد!

با کاژه، کلنگ اول پروژه بازسازی ساختمان را با اطمینان بکوبید!

با وجود اینکه بازسازی ساختمان، یک عملیات فیزیکی است، اما می‌تواند تأثیر عمیقی بر روحیه و روان ساکنین خانه بگذارد. همیشه نشانه‌هایی هستند که ضرورت آغاز بازسازی را آشکار می‌کنند. گاهی صدای تق‌تق اجزای خانه و بوی کهنگی آن و گاهی هم نیاز به سکونت در فضایی با ظاهر و نمای جدید! اینکه شما چه دلیل و انگیزه‌ای برای بازسازی ساختمان دارید، از اهمیت یک قاعده مهم کم نمی‌کند. قاعده‌ای که عدم رعایت آن می‌تواند باعث شود که نتیجه کار، با آنچه در ذهن داشتید، مغایرت پیدا کند.

تحت هر شرایطی، شما باید پروژه بازسازی را به یک شرکت معتبر بسپارید. افرادی که مأمور انجام کار می‌شوند، باید از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشند. اینکه عدم تعهد یا فقدان تخصصِ مُجریِ طرح، شما را از نتیجه کار مأیوس کند، واقعاً یک اتفاق ناخوشایند است. در این صورت شما بابت آنچه «نمی‌خواستید»، پولتان را دور ریخته‌اید. پس ضرورت شناخت یک شرکت مطمئن و سپردن عملیات بازسازی به آن را هرگز دستکم نگیرید.

برای یافتن چنین مجموعه‌ای نیاز نیست دردسر زیادی بکشید. ما با معرفی شرکت کاژه کار را برایتان آسان کرده‌ایم. کاژه، مجموعه‌ای باسابقه در حوزه بازسازی و دکوراسیون ساختمان است که حصول نتیجه دلخواهتان را از هر پروژه‌ای تضمین می‌کند. کیفیت، تعهد و قیمت مناسب کاژه را از هر نام دیگری متمایز می‌سازد.

سؤالی در زمینه بازسازی ساختمان یا اجرای پروژه‌های روف گاردن و پارتیشن شیشه‌ای دارید؟ همین حالا از طریق تماس با شماره تلفن پائین این مقاله از تیم کاژه مشاوره رایگان دریافت کنید. ضمناً برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت کاژه که در زیر درج گردیده مراجعه نمائید.

اطلاعات تماس شرکت کاژه: ۰۹۱۲۱۵۰۹۵۱۶ – ۸۸۴۹۲۳۱۴ – www.kajeh.com

اشتراک گذاری :
ارسال نظر