بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
"ومعلم" طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۱۶ درصد را ثبت کرد؛

۲۶ درصد افزایش سالانه فروش حق بیمه "ومعلم"

۲۶ درصد افزایش سالانه فروش حق بیمه
یشترین درآمدی که "ومعلم" در مهرماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشته از محل فروش حق بیمه «ثالث - اجباری» با ۸۳۹ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را نیز بخش «زندگی-اندوخته‌دار» به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۴۹۶۹۷

بیمه معلم+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه معلم در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری از محل فروش حق بیمه بالغ‌بر ۱،۸۸۸ میلیارد ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش را به ثبت رساند.

این شرکت بیمه‌ای در این ماه تراز مثبت ۳ درصدی را ثبت کرده و بر اساس بررسی‌ها بیمه معلم از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه از فروش حق بیمه نیز طی این دوره ۷ ماهه، ۲۵،۳۸۴ میلیارد ریال درآمد کسب کرده است.

عملکرد ماهانه بیمه معلم+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: رشد ۸۳۱ درصدی سود خالص "ومعلم"


مقدار درآمد حاصل‌شده از محل فروش حق بیمه

روند کسب درآمد ومعلم در مهرماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، بیمه معلم در مهرماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه شناسایی کرد و همان‌طور که گفته شد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۲۶ درصدی را از آن خود کرد.

همچنین درآمدی که طی ۷ ماهه گذشته به ثبت رسیده حاکی از رشد ۵۱ درصدی نسبت به سال گذشته داشته و طی عملکرد تجمیعی، تراز مثبت ۱۶ درصد به ثبت رسیده است.

بیشترین درآمدی که "ومعلم" در مهرماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشته از محل فروش حق بیمه «ثالث - اجباری» با ۸۳۹ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را نیز بخش «زندگی-اندوخته‌دار» با ۲۹۱ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

خسارت‌های پرداختی بیمه معلم در مهرماه سال ۱۴۰۰

بر اساس این گزارش صورت گرفته، بیمه معلم در مهرماه سال ۱۴۰۰ میزان پرداختی‌های خود بابت خسارت‌ها را برابر با ۱،۸۲۷ میلیارد ریال اعلام کرد.

از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز میزان پرداختی این شرکت بیمه‌ای بالغ‌بر ۲۱،۷۹۹ میلیارد ریال گزارش‌شده، همچنین بیشترین میزان خسارت پرداختی در مهرماه ۱۴۰۰ در اختیار رشته بیمه «کشتی» با ۹،۴۳۴ میلیارد ریال بوده، خسارت‌های پرداختی بیمه معلم در مهرماه نسبت به سال گذشته ۶۲ درصد کاهش‌یافته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نوسان درآمدی «ومعلم» بیمه نبود
درآمد ماهانه "ومعلم" افزایش ۹۸درصد داشت؛

نوسان درآمدی «ومعلم» بیمه نبود

کاهش درآمد ۶۳ درصدی
ثبت تراز منفی ۷۳ درصدی بیمه معلم در تیرماه سال جاری؛

کاهش درآمد ۶۳ درصدی "ومعلم" نسبت به ماه گذشته

ثبت تراز مثبت ۱۴۰ درصدی
عملکرد ماهانه بیمه معلم در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰؛

ثبت تراز مثبت ۱۴۰ درصدی "ومعلم" در فروردین‌ماه

"ومعلم" در ۶ ماهه ۱.۹۵۰ ریال سود ساخت؛

رشد ۸۳۱ درصدی سود خالص "ومعلم"

ارسال نظر