بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
درآمد‌های ۶ ماهه به ۷،۴۰۳ میلیارد ریال رسید؛

موجودی نقد "وسین" صعودی شد

موجودی نقد
ارزش دارایی شرکت بیمه سینا طی دوره میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری برابر با ۳۸،۴۱۸ میلیارد ریال بوده که با افزایش دارایی ۳۸ درصدی نسبت به پایان سال گذشته مواجه بود.
کد خبر : ۲۴۹۸۱۴

بیمه سینا+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه سینا در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰ (حسابرسی نشده)، مجموع درآمد حق بیمه ناخالص طی این دوره ۶ ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۸،۲۱۹ میلیارد ریال اعلام کرده که با توجه به درآمد شناسایی‌شده طی دوره سال گذشته با افزایش ۲۱ درصدی مواجه بوده، "وسین" حق بیمه خالص ارائه‌شده طی این دوره ۶ ماهه را ۶،۳۱۱ میلیارد ریال به ثبت رسانده که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۱۶ درصدی را به همراه داشته است.


بیشتر بخوانید: "وسین" افزایش سرمایه مصوب را ثبت کرد


سود و زیان وسین در 6 ماهه نخست سال مالی+بورس نیوز

درآمد‌های بیمه‌ای "وسین" از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه بالغ‌بر ۷،۴۰۳ میلیارد ریال به ثبت رسیده که کاهش ۳۴ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته به همراه داشت، سود خالص اعلام‌شده توسط این شرکت برابر با مبلغ ۲،۵۰۴ میلیارد ریال بوده و در ازای هر سهم نیز ۴۲۶ ریال سود محقق کرده است.

صورت‌وضعیت مالی بیمه سینا

بر اساس گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، ارزش دارایی شرکت بیمه سینا طی دوره میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری برابر با ۳۸،۴۱۸ میلیارد ریال بوده که با افزایش دارایی ۳۸ درصدی نسبت به پایان سال گذشته مواجه بوده، در این بین عمده‌ترین دارایی شرکت بیمه سینا در اختیار بخش «مطالبات از بیمه‌گذاران و نمایندگان» با ۱۳،۷۵۲ میلیارد ریال بوده که ۶۲ درصد رشد را به همراه داشت.

موجودی نقد این شرکت بیمه‌ای ۵ درصد رشد را در مقایسه با پایان سال مالی گذشته به دنبال داشته که اکنون موجودی نقد این شرکت ۳۱۹ میلیارد ریال اعلام‌شده، همچنین "وسین" افزایش سرمایه ۲۹۲ درصدی را تجربه کرده که مجموع سرمایه "وسین" به ۵،۸۷۷ میلیارد ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر