بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
این شرکت بیمه‌ای کشتی‌ها را به آب انداخت؛

بیمه ملت و ثبت تراز مثبت ۳۶۰ درصدی

بیمه ملت و ثبت تراز مثبت ۳۶۰ درصدی
بیشترین درآمدی که "ملت" در مهرماه سال ۱۴۰۰ کسب کرده از محل فروش رشته بیمه «کشتی» با ۲،۱۲۲ میلیارد ریال بوده و بخش «درمان» نیز پس‌ازآن با ۵۴۰ میلیارد ریال قرار داشته داده است.
کد خبر : ۲۴۹۸۳۰

بیمه ملت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری از محل فروش حق بیمه ۴،۴۳۵ میلیارد ریال درآمد داشته و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه سال جاری نیز درآمد‌های این شرکت از فروش حق بیمه مبلغی بالغ‌بر ۱۴،۸۵۸ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

سرمایه اعلام‌شده بیمه ملت طی دوره ۷ ماهه منتهی به مهرماه سال جاری ۳۰,۶۵۷ میلیارد ریال بوده و شرکت بیمه ملت در مهرماه توانسته تراز مثبت ۳۶۰ درصدی را از خود بر جای بگذارد.

عملکرد ماهانه بیمه ملت+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: "ملت" در جریان پرداخت سود


مقدار درآمد حاصل‌شده از محل فروش حق بیمه

روند ثبت درآمدهای بیمه ملت+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، بیمه ملت در هفتمین ماه سپری‌شده از سال مالی جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه شناسایی کرده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۳۸ درصد رشد را تجربه کرده و همان‌طور که در جدول فوق مشاهده کردید بیمه ملت درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه به دست آورده افزایش ۲۰ درصدی را تجربه کرده و طی این دوره ۷ ماهه تراز مثبت ۱۴۰ درصدی را به ثبت رسانده، لازم به ذکر است که درآمد‌های ماهانه ملت با رشد ۷۲ درصدی همراه بوده است.

بیشترین درآمدی که "ملت" در مهرماه سال ۱۴۰۰ کسب کرده از محل فروش رشته بیمه «کشتی» با ۲،۱۲۲ میلیارد ریال بوده و بخش «درمان» نیز پس‌ازآن با ۵۴۰ میلیارد ریال قرار داشته داده است.

خسارت‌های پرداختی بیمه ملت در مهرماه سال ۱۴۰۰

خسارت های پرداختنی ملت+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، بیمه ملت در پایان مهرماه سال جاری میزان پرداختی‌های خود بابت خسارت‌ها را برابر با ۹۶۵ میلیارد ریال اعلام کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۴ درصد افزایش داشت و میزان خسارتی که از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه پرداخت‌شده ۶،۱۸۸ میلیارد ریال بوده که ۳۷ درصد افزایش سالانه داشته، بیشترین خسارت پرداخت‌شده به خسارت دیدگان در مهرماه مربوط به رشته بیمه «درمان» با ۴۷۷ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر