بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
بهترین روش نوسانگیری چیست؟
با قاطعیت می‌توان گفت تمامی مردم دنیا در طول مسیر زندگی خود به دنبال سرمایه‌های بزرگی اعم از خانه و ماشین‌های لوکس هستند؛ با وجود بازار‌های مالی رسیدن به این خواسته‌ها دیگر کار دشوار و نشدنی نیست، چرا که با داشتن دانش مالی می‌توانید در این حوزه پیشرفت‌های مالی بسیار زیادی کنید تا به همان آرزو‌های بچگی خود دست یابید.
کد خبر : ۲۴۹۸۸۹

بهترین روش نوسانگیری چیست؟

به گزارش بورس نیوز، با قاطعیت می‌توان گفت تمامی مردم دنیا در طول مسیر زندگی خود به دنبال سرمایه‌های بزرگی اعم از خانه و ماشین‌های لوکس هستند؛ با وجود بازار‌های مالی رسیدن به این خواسته‌ها دیگر کار دشوار و نشدنی نیست، چرا که با داشتن دانش مالی می‌توانید در این حوزه پیشرفت‌های مالی بسیار زیادی کنید تا به همان آرزو‌های بچگی خود دست یابید.

شناخت بازار‌های سرمایه

وجود تجارت از زمان انسان‌های اولیه و حتی پس از گذشت زمان یعنی هنگامی که حتی پول اختراع نشده بود، به صورت تجارت کالا به کالا وجود داشت؛ اما پس از گذشت زمان زیادی و با پیشرفت علم و فناوری و دانش‌های اقتصادی بازار‌های مالی متعددی به وجود آمدند؛ قابل ذکر است این بازار‌ها برای سود دادن به شما به وجود نیامده و دقیقا برای از بین بردن سرمایه شما به وجود آمده است؛ حال چرا باید افراد زیادی وارد این دنیا شوند؟

به طور کلی بازار‌های مالی سود‌ها را از افراد عجول گرفته و به افراد صبور می‌دهند، بدون داشتن دانش کافی و کنترل هیجانات بازار شما نمی‌توانید در بازار‌های مالی موفقیت خاصی کسب کنید و در اکثر مواقع با سنگین‌ترین ضرر‌های ممکن این بازار را ترک می‌کنید، در اینجا شما همان فرد عجولی هستید که سود‌های از دست رفته خود را به افراد صبور اهدا می‌کنید.

بازار ارز‌های دیجیتال

پس از خلق ارز دیجیتال بیت کوین توسط ساتوشی ناکاموتو، خیلی از افراد این پروژه را یک پروژه مسخره و بی فایده خطاب کردند، اما زمانی که بیت کوین در سال ۲۰۱۳ میلادی در جایگاه هزار دلار قرار گرفت توجهات خیلی از افرادی که در بازار‌های مالی مشغول به فعالیت بودند را جلب کرد؛ اولین خرید بیت کوین در سال ۲۰۱۰ صورت گرفت، "خرید دو عدد پیتزا به مبلغ ۱۰ هزار واحد بیت کوین" البته لازم به ذکر است که خرید این دو پیتزا مدت زمان زیادی طول کشید تا فروشنده آن رستوران رضایت خود را مبنی بر فروش دو پیتزا به تعداد ۱۰ هزار واحد بیت کوین بدهد.

الزام آموزش در بازار ارز‌های دیجیتال

به مانند تمامی مشاغل، بازار ارز‌های دیجیتال نیاز به آموزش دارد، لذا برای پیدا کردن بهترین دوره ارز دیجیتال باید تایم بسیار مناسبی را اختصاص دهید؛ چرا که این شغل با سرمایه شما درگیر است و کوتاهی در تهیه دوره مناسب این بازار می‌توان از دست رفتن تمامی سرمایه خود را نزدیک ببینید.

روش‌های کسب درآمد از بازار ارز‌های دیجیتال

بهترین روش نوسانگیری چیست؟

بازار ارز‌های دیجیتال چندین نوع روش درآمدزایی برای معامله گران قرار داده است تا هر کاربری با استفاده از خصوصیات خود بتواند روش‌های معاملاتی خود را انتخاب کند. استراتژی‌هایی اعم از هولد کردن و نوسانگیری از محبوبیت بالاتری در بازار ارز‌های دیجیتال دارند، هولد در لغت به معنی نگه داشتن است، اما این اصطلاح در بازار ارز‌های دیجیتال به معنی نگه داشتن یک رمز ارز تا زمانی که به سود‌های زیادی برسد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نوسانگیری در بازار ارز‌های دیجیتال

بیشترین نوع از استراتژی‌های معاملاتی، مربوط به هودل کردن ارز‌های دیجیتال است چرا که در این روش شما استرس و نگرانی کمتری نسبت به باقی استراتژی‌های معاملاتی دارید، تنها کاری که شما باید در این روش انجام دهید، شناخت بهترین نقطه برای خرید (پس از بررسی تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال ارز دیجیتال) و صبر است، در نهایت بازار سود‌های خوبی را به شما می‌دهد.

انواع تحلیل برای سود در بازار ارز‌های دیجیتال

روند پیشروی بازار ارز‌های دیجیتال را با استفاده از ۳ تحلیل می‌توان پیش بینی کرد:
● پیش بینی بازار ارز‌های دیجیتال با استفاده از تحلیل فاندامنتال
● پیش بینی بازار ارز‌های دیجیتال با استفاده از تحلیل تکنیکال
● پیش بینی بازار ارز‌های دیجیتال با استفاده از تحلیل سنتیمنتال

زمانی که شما با استفاده از خبر‌های پیرامون بازار ارز‌های دیجیتال یک رمز ارز را تحلیل می‌کنید و این تفکر را دارید که این خبر مثبت بوده و باعث افزایش تقاضا برای آن ارز می‌شود، در واقع یک نوع تحلیل فاندامنتال انجام داده اید.

اما زمانی که شما با استفاده از ابزار‌ها تحلیل‌هایی را در نمودار انجام می‌دهید و حمایت مقاومت‌های مهم یک رمز ارز را در ناحیه PRZ پیدا می‌کنید، در واقع تحلیل تکنیکال انجام داده اید.

اما مهم‌ترین بخش از موفقیت در بازار ارز‌های دیجیتال، شناخت روانشناسی بازار، کنترل احساسات و هیجانات است. شاید باور غلطی داشته باشید که در صورت انجام تعداد معاملات بالا می‌توانید سود‌های چند صد درصدی را کسب کنید، اما در واقع یک تریدر یا معامله گر بیشترین وقت خالی را در میان دیگر شغل‌ها دارد، به عنوان یک تریدر باید منتظر شکار بمانید و در بهترین موقعیت وارد بازار شوید و سود خود را از بازار بگیرید.

کدام نوع از تحلیل بهتر است؟

بهترین روش نوسانگیری چیست؟

این یک سوال کاملا غلط است، اما تعداد زیادی از افراد هستند که تنها با استفاده از تحلیل فاندامنتال تحلیل‌های خود را پیش میبرند؛ در صورتی که می‌خواهید موفقیت بزرگی در این بازار کسب کنید شناخت هر ۳ نوع تحلیل یعنی تحلیل فاندامنتال (خبر‌های بازار)، تحلیل تکنیکال و تحلیل سنتیمنتال (روانشناسی بازار) لازم است؛ اما می‌توان گفت بهترین نوع تحلیل تکنیکال، تحلیل به روش پرایس اکشن است؛ تحلیل تکنیکال مدل پرایس اکشن بدون استفاده از هیچگونه ابزاری صورت می‌گیرد و تنها با استفاده از چشم می‌توانید روند پیشروی بازار را تشخیص دهید، لذا درک این موضوع و تسلط به این امر کاملا تخصصی است و باید آموزش خود را در بهترین دوره پرایس اکشن سپری کنید.

بهترین روش نوسانگیری

نوسانگیری یکی از استراتژی‌های مهم در بازار ارز‌های دیجیتال است، چرا که در این روش اکثریت تریدر‌ها به علت ترید در تایم فریم کوتاه از اهرم‌های معاملاتی برای کسب سود بیشتر استفاده می‌کنند، بخش فیوچرز (استفاده از معاملات اهرمی) یکی از پر ریسک‌ترین ویژگی‌های بازار ارز‌های دیجیتال است که شما می‌توانید با چند برابر پول خود وارد معامله شوید و از آن سود بگیرید، اما بالطبع در صورتی که در این معامله ضرر کنید، ضرر شما ضرب به تعداد اهرم‌های شما خواهد شد؛ اما یکی از بهترین روش‌های نوسان گیری، استفاده از پرایس اکشن ال بروکس می‌باشد که می‌تواند به شما برای ورود به معاملات اسپات (یک به یک) و یا معاملات پر ریسک و پر سود فیوچرز (معاملات اهرمی) کمک شایانی کند.

نتیجه گیری:

بازار مالی ارز‌های دیجیتال به یکی از پرسودترین بازار‌های مالی تبدیل شده است که توانسته کاربران زیادی از سراسر دنیا را به خود جذب کند، اما برای ورود به این بازار نیاز به آموزش‌های بسیار مهمی دارید، چراکه نبود آموزش می‌تواند شما را تبدیل به یک فرد مال باخته کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر