بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
۹۵درصد درآمد
پرفروش‌ترین محصول شاملا در مهرماه متعلق به «پودر سولفات سدیم داخلی» با ۱۴،۴۸۷ تن بوده که نسبت به سال گذشته ۸ درصد افزایش فروش داشت.
کد خبر : ۲۴۹۹۱۶

املاح معدنی ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت املاح معدنی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی خود را برابر با مبلغ ۴۸۸ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت برابر با مبلغ ۳،۳۰۵ میلیارد ریال بود.

درآمد‌های شناسایی‌شده املاح معدنی ایران از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که عمده‌ترین درآمد به‌دست‌آمده از فروش محصولات در بازار داخلی بوده که ۹۵ درصد درآمد کل را در بر گرفته است.

عملکرد ماهانه املاح معدنی ایران+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: افزایش ۳۳ درصدی سودآوری شاملا در سال ۱۳۹۹


کسب درآمد‌های عملیاتی املاح معدنی ایران تا مهرماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمدهای شاملا+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت املاح معدنی ایران در مهرماه سال جاری میزان درآمدی که در هفتمین ماه از سال جاری شناسایی‌کرده در مقایسه با سال گذشته ۷۵ درصد افزایش درآمد را به دنبال داشته و همچنین درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه ثبت شده رشد ۷۸ درصدی را طی این دوره از خود بر جای گذاشته، درآمدزاترین محصول "شاملا" در مهرماه سال جاری مربوط به «پودر سولفات سدیم داخلی» با ۳۹۵ میلیارد ریال بوده که در ازای هر تن نرخ فروش این محصول ۲,۷ میلیون تومان ارائه‌شده است.

فروش محصولات شاملا تا مهرماه ۱۴۰۰

بر اساس این گزارش صورت گرفته توسط گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت املاح معدنی ایران در مهرماه سال جاری موفق به فروش ۲۲،۹۲۲ تن از محصولات خود در مهرماه شده که ۸۷ درصد فروش کل طی این ماه متعلق به فروش داخلی شده، مقدار فروش این شرکت طی ۷ ماهه گذشته ۱۵۹,۵۳۴ تن از محصولات این شرکت به فروش رفته که نسبت به سال گذشته نزدیک به ۲ درصد افزایش فروش داشت.

پرفروش‌ترین محصول شاملا در مهرماه متعلق به «پودر سولفات سدیم داخلی» با ۱۴،۴۸۷ تن بوده که نسبت به سال گذشته ۸ درصد افزایش فروش داشته و همچنین نرخ فروش این محصول در مقایسه با سال گذشته ۶۴ درصد افزایش نرخ فروش داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۳۳ درصدی سودآوری شاملا در سال ۱۳۹۹
کسب سود هر سهم ۵.۷۱۷ ریالی با لحاظ سرمایه ۴۲۰ میلیارد ریالی؛ ؛

افزایش ۳۳ درصدی سودآوری شاملا در سال ۱۳۹۹

"شاملا" در آبان ماه ۲۱.۷۲۴ تن فروش محصلات داشته است؛

افزایش درآمد ۵۷ درصدی "شاملا"

بیشترین سهم درآمد "شاملا" از بخش بازار داخلی بود؛

۱۳درصد افزایش درآمد املاح معدنی/ پودرسولفات جایگاه فروش خود را حفظ کرد

خودنمایی پودر سولفات در آمارهای صادراتی این شرکت؛

رشد ۹درصدی فروش "شاملا"

ارسال نظر