بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
مدیرعامل شرکت گروه صنعتی پاکشو گفت: این شرکت با تولید گستره متنوعی از تمامی محصولات شوینده، بهداشتی و پلیمری مورد نیاز خانوار‌ها کوشش خود را بر کسب رضایت حداکثر مشتریان معطوف داشته و همین موضوع همواره موجب عملکرد مالی چشمگیر آن نیز بوده است.
کد خبر : ۲۴۹۹۴۷

جهش سودآوری با عرضه سهام شرکت‌ها در بورس و گسترش فعالیت‌های تولیدی

به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل شرکت گروه صنعتی پاکشو در خصوص فعالیت‌های جاری و آتی این شرکت اظهار کرد: گروه صنعتی پاکشو با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت در طراحی، تولید و عرضه محصولات شوینده با برند‌های معتبر نظیر اوه، گلرنگ، سافتلن، مریدنت، هوم پلاس و همچنین به تازگی با توسعه محصولات جدید با برند بینگو، به عنوان شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی در کشور مطرح است.



این شرکت با تولید گستره متنوعی از تمامی محصولات شوینده، بهداشتی و پلیمری مورد نیاز خانوار‌ها کوشش خود را بر کسب رضایت حداکثر مشتریان معطوف داشته و همین موضوع همواره موجب عملکرد مالی چشمگیر آن نیز بوده است.

عالمی در خصوص برنامه‌های جاری و آتی این شرکت گفت: در حال حاضر اهتمام شرکت پاکشو در راستای بروزرسانی تکنولوژی تولید، ایجاد سایت‌های تولیدی بیشتر، دستیابی به سهم بازار بیشتر در داخل کشور و همچنین رشد صادرات و توسعه بازار‌های صادراتی می‌باشد. همچنین در شش ماهه نخست سال جاری، شاهد رشد بیش از سه برابری صادرات نسبت به دوره مشابه گذشته بوده‌ایم.

وی افزود: با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای آتی شرکت پاکشو، پیش‌بینی می‌شود که روند رو به رشد عملکرد شرکت همچنان ادامه داشته باشد. عملکرد شرکت‌های تابعه و زیرمجموعه نیز به گونه‌ای بوده که علی‌رغم تعیین بودجه‌های چالشی، هر ساله توانسته‌اند ارقامی بیش از بودجه را محقق نمایند که انتظار می‌رود از این محل نیز سود شرکت پاکشو تقویت شود. ضمناً در ماه گذشته شاهد عرضه اولیه شرکت آرین کیمیاتک، که پاکشو یکی از سهامداران عمده آن است، در بازار سرمایه بودیم و پذیرش و عرضه سهام سایر شرکت‌ها نیز در برنامه عملیاتی یکسال آتی قرار دارد. از این میان پذیرش شرکت پدیده شیمی جم انجام شده و همچنین مراحل پذیرش شرکت‌های ایراندار و پاکان پلاستکار که نقش مهمی در زنجیره تولید محصولات نهایی گروه صنعتی پاکشو دارند، در جریان است.

عالمی در خصوص بازارگردانی و وضعیت سهام پاکشو نیز افزود: در طی یک سال گذشته با توجه به تحولات بازار سرمایه، فراز و نشیب‌های زیادی در بازار سرمایه مشاهده شد و در حال حاضر در استمرار روند گذشته، با توجه به برنامه‌های متعددی که مجموعه گلرنگ برای حمایت از سهامداران شرکت‌های زیرمجموعه خود تدارک دیده است، انتشار اوراق اختیار فروش تبعی با سر رسید دو ساله و قیمت تضمین شده معادل ۱۰.۰۰۰ ریال در دستور کار قرار دارد که در روز‌های آتی اجرایی خواهد شد. انتشار این اوراق علاوه بر حمایت از سهام، عامل مهمی جهت ایجاد اطمینان خاطر در فعالین بازار سرمایه و تحلیل‌گران در خصوص چشم‌انداز برنامه‌های آتی این شرکت خواهد بود و بازدهی جذاب و بون دغدغه‌ای نسبت به نوسانات و هیجانات بازار سرمایه را میسر خواهد نمود.

سررسید اوراق اختیار فروش تبعی بیمه سهام پاکشو به صورت دو ساله و برای سال ۱۴۰۲ قرار داده شده است تا هم فرصت کافی برای انعکاس نتایج عملکرد گروه صنعتی پاکشو در ارزش آن وجود داشته باشد و هم این اطمینان خاطر به سهامداران وفادار این شرکت داده شود که در ازای سرمایه‌گذاری در سهام، از بازدهی مطلوبی برخوردار خواهند شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر