بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
طاقه‌های این نساجی برای بازارداخل بار زده شد؛

اُفت درآمد ماهانه در تار و پود پارچه‌های "نبروج"

اُفت درآمد ماهانه در تار و پود پارچه‌های
فروش محصولات "نبروج" در مهرماه برابر با ۶۳۲ تن/هزار متر (۵۹۲ هزار متر پارچه تکمیل‌شده/ ۳۹ تن انواع نخ) بوده، همان‌طور که گفته شد بیشترین مقدار فروش کارخانجات نساجی بروجرد معلق به پارچه تکمیل‌شده بود.
کد خبر : ۲۵۰۱۵۳

کارخانجات نساجی بروجرد+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، کارخانجات نساجی بروجرد "نبروج" در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری، درآمدی که از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه به دست آورده مبلغی بالغ‌بر ۲۲۸ میلیارد ریال بوده که در این میان عمده‌ترین درآمد حاصل‌شده را «پارچه تکمیل‌شده» با ۱۹۸ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

عملکرد ماهانه نبروج+بورس نیوز

در این ماه مقدار درآمدی که نبروج از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه شناسایی کرده برابر با ۲،۳۷۵ میلیارد ریال بوده، همچنین مقدار سرمایه ثبت‌‎شده این شرکت ۱۴۸ میلیارد ریال گزارش‌شده و لازم به ذکر است که درآمد‌های این شرکت نساجی تماماً از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمده است.


بیشتر بخوانید: کاهش ۱۲درصد درآمد "نبروج" از دوک نخ


بر پایه این گزارش، درآمد‌های کسب‌شده شرکت "نبروج" در مهرماه نسبت به ماه گذشته ۴۰ درصد کاهش درآمد را به همراه داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۳ درصد افزایش پیداکرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه درآمدی که از فروش محصولات به دست آورده ۱۱۲ درصد رشد داشته است.

فروش محصولات "نبروج" در مهرماه برابر با ۶۳۲ تن/هزار متر (۵۹۲ هزار متر پارچه تکمیل‌شده/ ۳۹ تن انواع نخ) بوده، همان‌طور که گفته شد بیشترین مقدار فروش کارخانجات نساجی بروجرد معلق به پارچه تکمیل‌شده بوده که نرخ فروش این محصول ۳۳,۵ میلیون تومان در ازای هر هزار متر گزارش‌شده است.

فروش ماهانه کارخانجات نساجی بروجرد در مهرماه با کاهش فروش ۳۶ درصدی در مقایسه با فروش شهریورماه همراه بوده و همچنین لازم به ذکر است که از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه ۷,۳۳۹ تن/هزارمتر (۷,۰۶۱ هزارمتر پارچه تکمیل شده، پارچه خام و ۲۷۴ تن انواع نخ) به فروش رسانده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تاروپودهای
بیشترین درآمد "نبروج" را «پارچه» به خود اختصاص داد؛

تاروپودهای "نبروج" درآمد صعودی ساخت

کاهش ۱۲درصد درآمد
فروش نساجی بروجرد و کاهش ۶ درصدی که ثبت شد؛

کاهش ۱۲درصد درآمد "نبروج" از دوک نخ

افزایش درآمد
۱۸۴ درصد رشد درآمد‌های سالانه کارخانجات نساجی بروجرد؛

افزایش درآمد "نبروج" در تیر / نرخ فروش "پارچه" ۳ درصد کاهش پیدا کرد

سکته ناقص
افزایش فروش ۱۵۰درصدی نساجی بروجرد؛

سکته ناقص "نبروج"، رد شد

ارسال نظر