بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
"شبهران" نتوانست روند رو به رشد درآمدهای خود را ادامه دهد؛

«نفت بهران» چربی درآمدها را حفظ نکرد

«نفت بهران» چربی درآمدها را حفظ نکرد
از ابتدای سالی مالی تا انتهای تیرماه فروش محصولات این روانکار برابر با ۲۸۰,۴۱۳ هزار لیتر اعلام‌شده که از این مقدار ۵۱ درصد از کل فروش ماهانه مربوط به بازار صادراتی بود.
کد خبر : ۲۵۰۲۳۷

«نفت بهران» چربی درآمدها را حفظ نکرد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت بهران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی این دوره یک‌ماهه را ۹،۶۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

باید اشاره شود که این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز موفق به کسب درآمد ۵۶،۲۵۷ میلیارد ریالی شده که بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده طی این دوره ۷ ماهه سپری‌شده از ابتدای سال مالی در مردادماه به‌دست‌آمده است.

درآمد‌های این شرکت از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی کسب‌شده که عمده درآمد شناسایی‌شده در بازار داخلی با ۶،۴۷۷ میلیارد ریال بوده که ۶۷ درصد از کل درآمد‌ها را در برگرفته و مابقی آن نیز که ۳،۱۸۳ میلیارد ریال باشد در بازار صادراتی شناسایی‌شده است.

تولید ماهانه روانکار شرکت نفت بهران در ۶ ماه اول سال به طور میانگین ۳۷ هزار متر مکعب بوده و در مهر میزان تولید خوبی داشته و رقم ۴۰ هزار متر مکعب گزارش شده است.

عملکرد ماهانه نفت بهران+بورس نیوز

درآمد‌های اعلام‌شده شبهرن تا مهرماه

روند ثبت درآمدهای شبهرن تا مهرماه+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت بهران در مهرماه سال جاری کاهش درآمد ۲۰ درصدی را نسبت به ماه گذشته به ثبت رسانده و در مقایسه با سال گذشته نیز رشد ۱۳۲ درصدی را تجربه کرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه درآمد‌های این شرکت با رشد ۱۱۴ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

«نفت بهران» چربی درآمدها را حفظ نکرد

بیشترین درآمد حاصل‌شده از فروش محصول «روغن‌موتور بنزینی» ۲،۶۴۰ میلیارد ریال به‌دست‌آمده که نرخ فروش این محصول در ازای هر لیتر ۳۳ هزار تومان اعلام‌شده و پس‌ازآن «روغن‌موتور دیزلی» با ۲،۵۸۷ میلیارد ریال بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده، همچنین دراین‌بین گران‌ترین محصول ارائه‌شده توسط شبهرن در مهرماه در اختیار «گریس» با ۵۳ هزار تومان در ازای هر لیتر بوده که ۳۰ میلیارد ریال درآمدزایی برای شبهرن داشته است.

میزان فروش محصولات نفت بهران تا مهرماه

بر اساس این گزارش صورت گرفته شرکت نفت بهران در مهرماه سال جاری ۴۸،۷۰۵ هزار لیتر فروش داشته که بیشترین میزان فروش را در بازار صادراتی داشته، فروش محصولات شبهرن در مقایسه با ماه گذشته یک درصد رشد پیدا کرده است.

از ابتدای سالی مالی تا انتهای تیرماه فروش محصولات این روانکار برابر با ۲۸۰,۴۱۳ هزار لیتر اعلام‌شده که از این مقدار ۵۱ درصد از کل فروش ماهانه مربوط به بازار صادراتی بوده و بیشترین فروش محصول را «روغن‌های فرآیندی (اکسترکت)» با ۱۸,۷۶۲ هزار لیتر در بازار صادراتی به خود اختصاص داده است.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند صعودی نفت بهران به ۵ ماه رسید؛

"شبهرن" نان در روغن چرب زد

درآمدهای نفت بهران در مردادماه چرب‌تر شد
بازگشت درآمد‌های این روانکار روی ریل صعود؛

درآمدهای نفت بهران در مردادماه چرب‌تر شد

درآمد‌های
روند صعود به این روانکار بازگشت؛

درآمد‌های "شبهرن" گریس‌کاری شد

ارسال نظر