بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
آرایشی‌ها گران‌ترین "کیمیاتک" شدند؛

درآمدزایی ماهانه "کیمیاتک" لغزید

درآمدزایی ماهانه
مقدار فروش محصولات دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیاتک در مهرماه سال جاری ۴،۶۷۴،۴۱۵ عدد از محصولات خود را به فروش رسانده است.
کد خبر : ۲۵۰۲۵۷

کیمیاتک+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیاتک در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری درآمد‌های خود را برابر با ۱،۳۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه نیز میزان درآمدهای خود را بالغ‌بر ۸،۹۶۵ میلیارد ریال در دفاتر مالی خود به ثبت رساند.

درآمد‌های این شرکت از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و سرمایه ثبت‌شده طی این دوره برابر با ۱,۵۰۰ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

عملکرد ماهانه کیمیاتک+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده کیمیاتک تا مهرماه ۱۴۰۰

روند درآمدهای ماهانه کیمیاتک+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که کیمیاتک در مهرماه از خود بر جای گذاشته نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش را به ثبت رسانده و این درآمدها از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه طی مقایسه‌ای یک‌ساله، رشد ۴۴درصدی برای شرکت به ارمغان داشته است؛ لازم به ذکر است که کیمیاتک در مهرماه نسبت به ماه گذشته با کاهش درآمد ۴ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین درآمدی که کیمیاتک در مهرماه گزارش کرده مربوط به «محصولات بهداشتی» با ۵۲۱ میلیارد ریال بوده است؛ با نگاهی عمیق‌تر می‌توان دریافت که این شرکت از بخش محصولات بهداشتی از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز ۴،۶۰۰ میلیارد ریال درآمد کسب‌ کرده است.

مقدار فروش محصولات دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیاتک در مهرماه سال جاری ۴،۶۷۴،۴۱۵ عدد بوده که نسبت به ماه گذشته ۱۶درصد کاهش فروش را به همراه داشته است؛ از سوی دیگر، تعداد فروش محصولات این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه نیز برابر با ۳۲،۶۷۴،۴۶۷ عدد بوده که بنابر اطلاعات افشا شده، چتر فروش شرکت بیشتر در بازار داخلی گسترش داشته است.

پرفروش‌ترین محصولی که کیمیاتک در مهرماه به فروش رسانده متعلق به «محصولات بهداشتی» با ۱،۸۷۰،۱۶۰ عدد اعلام‌شده و همچنین گران‌ترین محصول ارائه‌شده توسط شرکت کیمیاتک مربوط به محصولات «آرایشی» با نرخ  ۳۳ هزار تومان بوده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر