بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
تمام محصولات این شرکت لبنی در بازار داخلی به فروش رسید؛

"غشاذر" با «پنیر» لقمه‌های چرب از درآمد گرفت

بیشترین درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در آبان ماه سال جاری به دست آورده از محل فروش «انواع پنیر» با ۱۹۱ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۰۳۵۲

پر فروش ترین محصول غشاذر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۵۶۵ میلیارد ریال اعلام کرده است.

از ابتدای سال مالی این شرکت تا انتهای آبان‌ماه، درآمد‌ی بالغ‌بر ۴،۲۶۲ میلیارد ریال اعلام‌ و همچنین "غشاذر" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را بالغ‌بر ۱,۲۳۲ میلیارد ریال گزارش کرد.

تمام میزان درآمدی که شرکت غشاذر طی این دوره یک‌ماهه به ثبت رسانده از فروش محصولات در بازار داخلی بوده و طی ۸ ماهه گذشته بیشترین درآمدی که شناسایی‌شده مربوط به شهریورماه بود.


بیشتر بخوانید: دوغ" محصول جدانشدنی از صدر فروش "غشاذر"


درآمد‌های عملیاتی "غشاذر" در آبان ماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای پگاه آذربایجان غربی+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در آبان ماه ۱۴۰۰ از فروش محصولات کسب کرده نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش را از خود بر جای گذاشته است.

درآمد‌های شناسایی‌شده غشاذر در آبان ماه با افزایش درآمد سالانه ۵۶ درصدی مواجه بوده، بیشترین درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در آبان ماه سال جاری به دست آورده از محل فروش «انواع پنیر» با ۱۹۱ میلیارد ریال بود.

از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه درآمدزاترین محصول غشاذر مربوط به «انواع پنیر» با ۱،۳۶۹ میلیارد ریال بوده و محصول درآمدزای بعد نیز «انواع آبمیوه» با ۶۵۷ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

مقدار فروش محصولات "غشاذر" در آبان ماه ۱۴۰۰

فروش ماهانه محصولات غشاذر در ابان ماه+بور سنیوز

شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در آبان ماه سال جاری ۴،۰۲۳ تن فروش ماهانه داشت و این شرکت لبنی از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه ۳۵،۸۴۳ تن از محصولات خود را به فروش رساند.

فروش ماهانه غشاذر در آبان ماه رشد ۸ درصدی داشته و همچنین بیشترین مقدار فروش محصول در آبان ماه در اختیار «انواع دوغ» با ۸۹۱ تن بوده و نرخ فروش آن نیز ۴,۶ میلیون تومان در ازای هر تن اعلام‌شده است.

جایگاه بعدی پرفروش‌ترین محصول غشاذر به «شیر استریلیزه و طعم دار» مربوط می‌شود که ۸۰۶ تن از این محصول به فروش رسیده، گران‌ترین محصول غشاذر مربوط به انواع پنیر با نرخ فروش ۵۱,۹ میلیون تومان تعلق داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش درآمد ۷درصد
روند صعودی این شرکت لبنی همچنان ادامه دارد؛

افزایش درآمد ۷درصد "غشاذر"

۳۴درصد افزایش درآمدها روی پاکت‌های این شرکت ثبت شد؛

"آّب‌میوه" در صدر فروش "غشاذر"/ رشد ۳۱درصدی درآمدها از ابتدای سال مالی

ارسال نظر