بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
در سه ماهه اخیر صورت گرفت؛

فروش ۱۰۰۰ تنی پشم شیشه "کپشیر"

فروش ۱۰۰۰ تنی پشم شیشه
شرکت پشم شیشه ایران که با هدف ایجاد بازاری منسجم، قانونمند و حذف واسطه‌گری در معاملات خرید و فروش مستقیم بین فروشنده و خریدار، در اوایل سال جاری محصول پشم‌شیشه را در بازار بورس کالای ایران عرضه کرد توانست در ۳ ماهه اخیر ۱۰۰۰ تن از محصول پشم‌شیشه را به فروش برساند.
کد خبر : ۲۵۰۴۲۱

کپشیر+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شرکت پشم شیشه ایران که با هدف ایجاد بازاری منسجم، قانونمند و حذف واسطه‌گری در معاملات خرید و فروش مستقیم بین فروشنده و خریدار، در اوایل سال جاری محصول پشم‌شیشه را در بازار بورس کالای ایران عرضه کرد، توانست در ۳ ماهه اخیر ۱۰۰۰ تن از محصول پشم‌شیشه خود را به ارزش تقریبی بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در این بازار به فروش برساند و به روند صعودی فروش محصولات خود در بازار بورس کالای ایران ادامه دهد.



با توجه به چشم انداز تغییر و تحولات در آینده فروش محصولات شرکت و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، محصولات پشم‌شیشه و ایزوگام به صورت مستمر و منظم در بازار بورس کالای ایران عرضه می‌شود تا با کاهش نوسانات مخل بازار، شفافیت در فرآیند فروش و خروج از بازار سنتی، آینده‌ای روشن را برای این محصولات در بازار متصور شد.

این حجم از فروش محصول پشم‌شیشه در بازار بورس کالا تنها در مدت ۳ ماه، از اوایل شهریور تا پایان آبان ماه سال جاری رقم خورده است.

عایق حرارتی و صوتی پشم شیشه این شرکت با تولید سالانه ۹۰۰۰ تن با نام تجاری پشم شیشه و با نماد PSH-DSMGLWO-۰۰ در بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

این گروه از محصولات عایق‌ها به دونوع پشم شیشه رولی یا پتویی و پشم شیشه پنلی یا تخته‌ای تقسیم می‌شود و کاربرد‌های آن در عایق کاری سقف سوله‌ها، بدنه مخازن بزرگ، کانال‌ها و تاسیسات، دیواره کوره‌ها، صنایع پتروشیمی، نفت، گاز، سقف ساختمان و کانتینر‌ها است.

ظرفیت اسمی تولید محصول پشم شیشه در سال ۹ هزار تن است که با انتقال کارخانه به سایت جدید واقع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ظرفیت تولید این محصول به ۱۴ هزار تن در سال خواهد رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با برگزاری مجمع شرکت پشم شیشه ایران؛

"کپشیر" در مجمع ۵۷ تومان سود تقسیم کرد

شرکت پشم شیشه ایران اعلام کرد؛

"کپشیر" و ثبت افزایش سرمایه

چرا
اعلام سودی ۶۹ تومانی از سهمی که ۴.۰۰۰ تومان قیمت دارد؛

چرا "کپشیر " را نمی‌خرند؟

ارسال نظر