بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
"غگلپا" ۳،۰۷۵ تن فروش ماهانه در داشت؛

کام سهامداران "غگلپا" با "کره" چرب شد

کام سهامداران
«کره» با نرخ فروش ۸۲ میلیون تومانی در ازای هر تن گران‌ترین محصول "غگلپا" نام گرفت.
کد خبر : ۲۵۰۴۵۳

شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را معادل مبلغ ۷۱۴ میلیارد ریال اعلام کرده و میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه اعلام کرده بالغ‌بر ۵،۳۸۸ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.

طی این ماه تمامی درآمد‌های حاصل‌شده این شرکت لبنی از فروش محصولات در بازار داخلی حاصل‌شده و همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت لبنی بالغ‌بر ۱۶۹ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

عملکرد ماهانه غگلپا+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: صادرات "غگلپا" به ۵ کشور


درآمد‌های عملیاتی "غگلپا" تا آبان ماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای پگاه گلپایگان+بورس نیوز

بر اساس گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در آبان ماه توانسته از خود بر جای گذاشته نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۱ درصد رشد را به همراه داشته و درآمدی که طی 8 ماهه گذشته به ثبت رسانده ۴۷ درصد افزایش را به همراه داشته، بیشترین میزان درآمدی که "غگلپا" در آبان ماه به ثبت رسانده از فروش محصول «پنیر» در انواع مختلف با ۴۳۵ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول طی این دوره بالغ‌بر ۵۶ میلیون تومان در ازای هر تن گزارش‌شده و این در صورتی است که نرخ فروش این محصول نسبت به ماه گذشته ۴۲ درصد افزایش پیداکرده است.

گران‌ترین محصولی که شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در آبان ماه به فروش رسانده محصول «کره» در انواع مختلف بوده که نرخ فروش این محصول ۸۲ میلیون تومان در ازای هر تن بوده است.

مقدار فروش محصولات "غگلپا" در آبان ماه

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان میزان فروش محصولات فروش رفته خود را طی این دوره یک‌ماهه برابر با ۳,۰۷۵ تن اعلام‌شده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه نیز این شرکت لبنی موفق به فروش ۲۷،۲۷۸ تن از محصولات خود شده، بیشترین مقدار فروش محصول در اختیار «دوغ» با ۹۸۷ تن در انواع مختلف بوده که نرخ فروش این محصول نیز ۶ میلیون تومان در ازای هر تن ارائه شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شروع قدرتمند
"کره" آمارهای این لبنی را چرب کرد؛

شروع قدرتمند "غگلپا" در ۳ماهه ابتدایی سال

۹۹ درصد افزایش درآمد سالانه
عملکرد ماهانه "غگلپا" در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰؛

۹۹ درصد افزایش درآمد سالانه "غگلپا"

ارسال نظر