بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
کاهش ۳۰ هزار تنی این فولادساز در آبان ثبت شد؛

اُفت ۲۷ درصدی دمای کوره‌های "فسبزوار"

اُفت ۲۷ درصدی دمای کوره‌های
بیشترین درآمدی که پارس فولاد سبزوار در آبان ماه شناسایی کرده مربوط به «آهن اسفنجی» با ۶،۸۹۶ میلیارد ریال بوده که با کاهش (۱,۹۷۱ میلیارد ریالی) ۲۲ درصدی مواجه بوده است.
کد خبر : ۲۵۰۵۵۰

پارس فولاد سبزوار+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پارس فولاد سبزوار طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به آبان ماه سال جاری مجموع درآمد‌ عملیاتی طی دوره خود را که از فروش محصولات به دست آمده ۷،۰۰۴ میلیارد ریال ثبت کرده و از ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۰) تا انتهای آبان ماه مجموع درآمد‌های تجمیعی را بالغ‌بر ۵۸،۴۸۱ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین درآمد‌های شناسایی‌شده در آبان ماه از فروش محصولات در بازار داخلی حاصل‌شده است.

عملکرد ماهانه فسبزوار در آبان ماه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: «آهن‌ اسفنجی» به تنهایی "فسبزوار" را می‌ چرخاند


درآمد ثبت شده "فسبزوار" تا آبان ماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای پارس فولاد سبزوار+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، درآمدی که پارس فولاد سبزوار از فروش ماهانه در آبان ماه به دست آورده نسبت به ماه گذشته  (۲۱ درصد) کاهش را به دنبال داشته و در مقایسه با سال گذشته نیز ۸۳ درصد رشد داشته، بیشترین درآمدی که پارس فولاد سبزوار در آبان ماه شناسایی کرده مربوط به «آهن اسفنجی» با ۶،۸۹۶ میلیارد ریال بوده که با کاهش (۱,۹۷۱ میلیارد ریالی) ۲۲ درصدی مواجه بوده است.

همچنین گران‌ترین محصول ارائه‌شده توسط فسبزوار متعلق به «آهن اسفنجی» با ۹ هزار تومان در ازای هر کیلوگرم بوده که نسبت به ماه دوره مشابه سال گذشته ۸۱ درصد افزایش نرخ را در پی داشته، طی ۱۱ ماهه گذشته میزان درآمدی که از فروش آهن اسفنجی به‌دست‌آمده بالغ‌بر ۵۷،۶۰۷ میلیارد ریال گزارش‌شده و که حجم ۹۹ درصدی درآمد‌ها را در اختیار داشت.

فروش محصولات پارس فولاد سبزوار

فروش محصولات پارس فولاد سبزوار در آبان ماه سال جاری برابر با ۸۰ هزار تن ارائه‌شده که تنها در بازار داخلی این محصولات به فروش رفته‌اند، از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه نیز مقدار فروش محصولات این شرکت ۷۱۹ هزار تن گزارش‌شده، فروش ماهانه فسبزوار نسبت به مهرماه با کاهش ۲۷ درصدی (۳۰ هزار تن) همراه بوده است.

این تولیدکننده آهن اسفنجی به طور متوسط از ابتدای سال مالی تا شهریورماه ۶۴ هزار تن فروش را گزارش کرده و این در صورتی است که میانگین فروش سال مالی گذشته ۵۵ هزار تن بوده است.

پرفروش‌ترین محصول فسبزوار متعلق به «آهن اسفنجی» با ۷۵ هزار تن بوده و مابقی محصولات به فروش رفته در اختیار بریکت و ضایعات تولیدی بوده، مقدار فروش ماهانه پارس فولاد سبزوار در آبان ماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش‌یافته، همچنین تولید محصولات فسبزوار طی این دوره ۷۳ هزار تن بوده که میانگین تولید ۷ ماه گذشته این شرکت ۶۵ هزار تن به ازای هرماه اعلام‌شده و متوسط تولید سال مالی گذشته نیز ۵۷ هزار تن بوده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
دلواپسی جدی فولادکاران بورسی ...
مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

دلواپسی جدی فولادکاران بورسی ...

«آهن‌ اسفنجی» به تنهایی
افزایش درآمد سالانه ۱۵۷ درصدی فولاد پارس سبزوار در شهریورماه؛

«آهن‌ اسفنجی» به تنهایی "فسبزوار" را می‌ چرخاند

با
بشنوید از "بریکت‌سازی سرد" اولین واحد در بین ۸ طرح ملی فولاد؛

با "فسبزوار" پلاک ۵۸۹ بورس تهران بیشتر آشنا شوید

ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
از حقوقی شرکت کمال تشکر را دارم که این سهم را داره خوب جمع میکنه و دست رد به فروشنده ها نمیزنه