بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه گذاری "میدکو" در فلزات اساسی بود؛

تمرکز "میدکو" بر بازار خارج از بورس

تمرکز
در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های خارج از بورس "میدکو" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به شرکت «فولاد سیرجان ایرانیان» با ۱۷،۴۹۸ میلیارد ریال بوده که رشد ۵۹ درصدی را به همراه داشته است.
کد خبر : ۲۵۱۸۶۹

میدکو+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش خارج از بورس را برابر با ۶۳،۸۷۱ میلیارد ریال گزارش کرده است.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "میدکو" در آذرماه با رشد ۰,۰۳ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بوده و در مقایسه با سال گذشته نیز ۴۶,۷۹ درصد افزایش‌یافته است.


بیتشر بخوانید: افزایش پله‌ای زیان خالص "میدکو"


عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "میدکو" در آذرماه مربوط به «فلزات اساسی» با ۶۰،۳۹۰ میلیارد ریال در حوزه خارج از بورس بوده رتبه بعدی را «پیمانکاری صنعتی» با ۳،۰۰۴ میلیارد ریال در اختیار داشته است.

در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های خارج از بورس "میدکو" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به شرکت «فولاد سیرجان ایرانیان» با ۱۷،۴۹۸ میلیارد ریال بوده که رشد ۵۹ درصدی را به همراه داشته، همچنین پس از شرکت فولاد سیرجان ایرانیان بیشترین بهای تمام‌شده را شرکت «فولاد بوتیای ایرانیان» با ۱۶،۰۸۰ میلیارد ریال داشته است.

"میدکو" با سرمایه ثبت‌شده ۶۰,۰۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۰ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی را به ثبت نرسانده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش پله‌ای زیان خالص
هزینه مالی توسط "میدکو" ۱۰۱ میلیارد ریال ثبت شد؛

افزایش پله‌ای زیان خالص "میدکو"

رشد ۴ درصدی تولید گندله سنگ آهن در نیمه نخست امسال
در مقایسه با ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته اتفاق افتاد؛

رشد ۴ درصدی تولید گندله سنگ آهن در نیمه نخست امسال

۲ فرصت پیش روی زغال سنگی ها در سال ۱۴۰۰
دبیر انجمن زغال سنگ ایران در گفت و گو با بورس نیوز تاکید کرد:

۲ فرصت پیش روی زغال سنگی ها در سال ۱۴۰۰

ارسال نظر