بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
"وبیمه" از سود سهام محقق شده ۱۶،۳۵۳ میلیارد ریال درآمد داشت؛

"وبیمه" و تمرکزی بر شیمیایی‌ و فلزی‌ها

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وبیمه" در آذرماه مربوط به بخش «محصولات شیمیایی» با ۱،۳۵۷ میلیارد ریال در حوزه پذیرفته‌شده در بورس بود.
کد خبر : ۲۵۱۹۳۴

سرمایه گذاری صنعت بیمه+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود در بورس و خارج از بورس را برابر با ۶،۰۶۳ میلیارد ریال گزارش کرده که عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها با ۴،۸۶۸ میلیارد ریال در بخش پذیرفته شده در بورس بوده و مابقی آن نیز در حوزه خارج از بورس با ۱،۱۹۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وبیمه" در آذرماه با رشد ۱۱۱ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده و در مقایسه با ماه گذشته نیز تغییر ۰,۰۷ درصدی بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری را به ثبت رسانده است.

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وبیمه" در آذرماه مربوط به بخش «محصولات شیمیایی» با ۱،۳۵۷ میلیارد ریال در حوزه پذیرفته‌شده در بورس بوده و در بخش خارج از بورس نیز بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری به «صندوق سرمایه گذاری قابل معامله» با ۸۱۶ میلیارد ریال اختصاص‌یافته است.


بیشتر بخوانید: انتظار برای کاهش سود فروش سهام "وبیمه"


بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "وبیمه" در آذرماه مربوط به بخش «محصولات شیمیایی» با ۱،۷۴۵ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن نیز بخش «فلزات اساسی» با ۱،۲۰۰ میلیارد ریال بیشترین ارزش بازار را از آن خودکرده است.

ارزش بازار سرمایه‌گذاری در بخش محصولات شیمیایی با کاهش ۵ درصدی در مقایسه با ماه گذشته همراه بوده و نسبت به سال گذشته نیز ۱۱۳ درصد افزایش ارزش را به ثبت رسانده است.

ارزش بازار وبیمه+بورس نیوز

در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "وبیمه" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به شرکت «پتروشیمی پارس» با ۲۷۶ میلیارد ریال بوده که ارزش بازار آن بالغ‌بر ۲۹۰ میلیارد ریال گزارش‌شده که اُفت ۵ درصدی را نسبت به ماه گذشته به همراه داشته و در مقایسه با سال گذشته ۲۷۵ درصد رشد داشته است.

بیشترین ارزش بازار "وبیمه" در اختیار «ملی صنایع مس ایران» با مبلغ ۴۱۲ میلیارد ریال بوده و شرکت بعدی که عمده‌ترین ارزش بازار را به خود اختصاص داده مربوط به شرکت «فولاد مبارکه اصفهان» بوده که ارزش بازار سرمایه‌گذاری در این شرکت ۳۳۵ میلیارد ریال بوده است.

"وبیمه" با سرمایه ثبت‌شده ۵,۰۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی بالغ‌بر ۱۶,۳۵۳ میلیارد ریال درآمد داشته، شرکت در انتهای آذرماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۴,۸۶۸ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱۱ درصدی به مبلغ ۵,۳۹۸ میلیارد ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۲۶۹ ریال سود هر سهم در سال ۱۳۹۹ کسب شد؛

انتظار برای کاهش سود فروش سهام "وبیمه"

"شیمیایی" پرچمدار سرمایه‌گذاری در این سرمایه‌گذار شد؛

مثلث سرمایه‌گذاری‌ها "وبیمه" / رشد ۴۷۸درصدی سرمایه‌گذاری در بورس

افزایش ۲۵۸ درصدی سودسازی در دوره یک‌ساله ثبت شد؛

۱۲۹ ریال سود هر سهم "وبیمه" در دوره ۹ ماهه

ارسال نظر