بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
میدرعامل و عضو هیات مدیره شرکت افرانت:

سه طرح توسعه "افرا" در حال انجام است

سه طرح توسعه
مدیرعامل شرکت افرانت گفت:در حال حاضر ۳ طرح توسعه شامل توسعه دیتاسنتر سبلان، فاز ۳ شاهین و سعدی با ظرفیت برآوردی ۳۹۰ رک جهت افزایش ظرفیت دیتاسنتر‌های شرکت در حال انجام بوده و طبق برنامه استراتژیک ظرفیت مدت ۵ سال آینده نیز طرح‌های توسعه دیگری در حال بررسی است.
کد خبر : ۲۵۱۹۳۷

افرانت+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، فریبرز باذرجانی، مدیرعامل و عضوهیات مدیره شرکت افرانت در خصوص افزایش ظرفیت دیتاسنتر‌های موجود اظهار کرد: در حال حاضر ۳ طرح توسعه شامل توسعه دیتاسنتر سبلان، فاز ۳ شاهین و سعدی با ظرفیت برآوردی ۳۹۰ رک جهت افزایش ظرفیت دیتاسنتر‌های شرکت در حال انجام بوده و طبق برنامه استراتژیک ظرفیت مدت ۵ سال آینده نیز طرح‌های توسعه دیگری در حال بررسی است.



وی درباره برنامه شرکت برای کاهش مطالبات و کاهش دوره وصول افزود: طی سه ماه اخیر حدو ۴۰ میلیارد تومان از مطالبات مشتریان عمده وصول شده که این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت افرانت با اشاره به علت کاهش وجه نقد حاصل از عملیات دوره ۶ ماهه ۱۴۰۰ ادامه داد: عمده علت کاهش وجه نقد حاصل از عملیات در ۶ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش مطالبات از مشتریان به دلیل افزایش فروش شرکت بوده که در سه ماهه اخیر با وصول عمده مطالبات از مشتریان که تا پایان سال جاری نیز ادامه خوهد داشت وجه نقد حاصل از عملیات در گزارش‌های سالیانه وضعیت مطلوب تری خواهد داشت.

عضو هیات مدیره شرکت افرانت درباره نحوه تامین لوازم و قطعات فنی بیان کرد: موجودی لوازم و قطعات فنی در پایان سال گذشته اقلام خریداری شده جهت فروش طبق قرارداد‌های منعقده با مشتریان که طی چند فقره مناقصه تامین آن به شرکت افرانت واگذار شده، بوده که تا پایان ۶ ماهه کالای مذکور تحویل و درآمد حاصل از فروش درج و افشا شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تقسیم سود ۷۰۰ ریالی در مجمع
مجمع شرکت افرانت برگزار شد؛

تقسیم سود ۷۰۰ ریالی در مجمع "افرا"

می‌بایست فکری به حال باز شدن گره‌های صف فروش شود؛

"افرا" با اعلام سود، صف فروشش را تضمین کرد‌

با اعلام شرکت افرانت؛

"افرا" دست به جیب می‌شود

خبری از برنده شدن این شرکت مخابراتی در مناقصه؛

افرانت، "مرکز مخابراتی اصفهان" را تجهیز می‌کند

ارسال نظر