بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
بازار داخلی ۸۳ درصد از درآمد‌های "شاملا" را در بر گرفت؛

۵ درصد کاهش درآمد "شاملا" در آذر

۵ درصد کاهش درآمد
"شاملا" در آذرماه سال جاری موفق به فروش ۲۴،۵۲۳ تن از محصولات خود در آذرماه شده که ۸۳ درصد از کل فروش طی این ماه متعلق به فروش داخلی بوده است.
کد خبر : ۲۵۱۹۷۷

املاح معدنی ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت املاح معدنی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی خود را طی این دوره ماهانه مبلغی بالغ‌بر ۵۲۸ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت برابر با مبلغ ۴،۳۸۷ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.

درآمد‌های ارائه‌شده توسط شرکت املاح معدنی ایران در آذرماه ۱۴۰۰ از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که عمده‌ترین درآمد به‌دست‌آمده از فروش محصولات در بازار داخلی با ۴۸۴ میلیارد ریال بوده که ۹۲ درصد درآمد کل را در برگرفته و باقی‌مانده درآمد‌ها از فروش محصولات در بازار خارجی به ثبت رسیده‌اند.

عملکرد ماهانه املاح معدنی ایران+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: "شاملا" آماده انجام معامله شد


درآمد‌های عملیاتی "شاملا" تا آذرماه ۱۴۰۰

روند درآمدهای شاملا در اذرماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت املاح معدنی ایران درآمدی که طی دوره آذرماه سال جاری به ثبت رسانده با کاهش ۴,۷۵ درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با سال گذشته ۳۶ درصد افزایش درآمد را به همراه داشته و همچنین درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه به ثبت رسیده رشد ۶۹ درصدی را طی این دوره از خود بر جای گذاشته است.

درآمدزاترین محصول "شاملا" در آذرماه سال جاری متعلق به «پودر سولفات سدیم» در بازار داخلی با ۴۰۵ میلیارد ریال بوده که در ازای هر تن نرخ فروش این محصول ۲ میلیون و ۸۳۵ هزار تومان بوده، از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز درآمدی که از فروش این محصول به ثبت رسیده ۳،۵۹۰ میلیارد ریال بوده است.

در آذرماه ۱۴۰۰ محصولاتی که املاح معدنی ایران در بازار صادراتی به فروش رسانده عبارت‌اند از «پودر سولفات سدیم و نمک تصفیه‌شده» که مجموع درآمد به‌دست‌آمده از فروش این محصولات ۴۳ میلیارد ریال بوده است.

فروش محصولات شاملا تا آذرماه ۱۴۰۰

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، "شاملا" در آذرماه سال جاری موفق به فروش ۲۴،۵۲۳ تن از محصولات خود در آذرماه شده که ۸۳ درصد از کل فروش طی این ماه متعلق به فروش داخلی بوده، مقدار فروش این شرکت طی ۹ ماه گذشته ۲۰۸،۹۴۸ تن اعلام‌شده که نسبت به سال گذشته نزدیک به ۴,۵۷ درصد افزایش فروش داشت.

پرفروش‌ترین محصول شاملا در آذرماه متعلق به «پودر سولفات سدیم داخلی» با ۱۴،۲۹۴ تن بوده که نسبت به ماه گذشته ۷,۴۵ درصد افزایش فروش داشته و همچنین نرخ فروش این محصول در مقایسه با ماه گذشته یک درصد رشد نرخ فروش داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نرخ پتاسیم
با اعلام شرکت معدنی املاح ایران؛

نرخ پتاسیم " شاملا " ۱۰ درصد افزایش یافت

افزایش ۳۳ درصدی سودآوری شاملا در سال ۱۳۹۹
کسب سود هر سهم ۵.۷۱۷ ریالی با لحاظ سرمایه ۴۲۰ میلیارد ریالی؛ ؛

افزایش ۳۳ درصدی سودآوری شاملا در سال ۱۳۹۹

خودنمایی پودر سولفات در آمارهای صادراتی این شرکت؛

رشد ۹درصدی فروش "شاملا"

ارسال نظر