بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
۲۱۰ میلیارد ریال درآمد از صادرات بدست آمد؛

جابه‌جای سقف درآمد‌های "فولاژ" در آذرماه

جابه‌جای سقف درآمد‌های
فولاد آلیاژی ایران در آذرماه توانسته مبلغی بالغ‌بر ۲۱۰ میلیارد ریال از فروش محصولات در بازار خارجی درآمد کسب کند و طی ۹ ماه گذشته نیز درآمدی که از این حوزه شناسایی‌شده ۴،۷۹۵ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۲۵۲۰۰۵

فولاد آلیاژی ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد آلیاژی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی گزارش‌شده طی این دوره ماهانه را مبلغی بالغ‌بر ۹،۸۱۰ میلیارد ریال به ثبت رسانده و درآمد این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز ۶۸،۱۱۳ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.

درآمد‌های ارائه‌شده توسط این شرکت از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که بیشترین تمرکز این شرکت بر فروش محصولات در بازار داخلی بوده که ۹۸ درصد از کل درآمد‌ها در این حوزه شناسایی‌شده و مابقی آن نیز از فروش محصولات در بازار خارجی حاصل‌شده است.

عملکرد ماهانه فولاژ+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: رشد پلکانی درآمدهای "فولاژ"


 درآمد‌های حاصل‌شده "فولاژ" در آذرماه ۱۴۰۰

روند درآمدهای فولاژ تا آذرماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که فولاد آلیاژی ایران در گزارش ماهانه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته با ۶,۷۱ درصد افزایش درآمد مواجه بوده و در مقایسه با سال گذشته نیز با رشد درآمد ۴۷ درصدی روبه‌رو بوده، درآمدی که این شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون شناسایی کرده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۹ درصد رشد داشته است.

همان‌طور که گفته شد عمده‌ترین میزان درآمد فولاد آلیاژی ایران در آذرماه ۱۴۰۰ از فروش محصولات در بازار داخلی با ۹،۶۷۳ میلیارد ریال به‌دست‌آمده و بیشترین درآمد حاصل‌شده در این بازار از فروش «آلیاژی» با ۸،۵۴۵ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول در ازای هر تن حدوداً بالغ‌بر ۲۴ میلیون تومان اعلام‌شده و جایگاه بعدی درآمدزاترین محصول "فولاژ" در اختیار بخش «مهندسی» بوده است.

فولاد آلیاژی ایران در آذرماه توانسته مبلغی بالغ‌بر ۲۱۰ میلیارد ریال از فروش محصولات در بازار خارجی درآمد کسب کند و طی ۹ ماه گذشته نیز درآمدی که از این حوزه شناسایی‌شده ۴،۷۹۵ میلیارد ریال بوده است.

فروش محصولات فولاد آلیاژی ایران تا آذرماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش، "فولاژ" در آذرماه توانسته محصولات خود را در ۲ بازار داخلی و صادراتی به فروش برساند، مقدار محصول فروش رفته طی این دوره ۴۲،۸۵۹ تن گزارش‌شده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز موفق به فروش ۳۱۰،۰۵۹ تن از محصولات شده است.

 "فولاژ" در آذرماه رشد ۲ درصدی فروش محصولات نسبت به آبان ماه را شاهد بوده، عمده‌ترین فروش ماهانه این شرکت متعلق به «آلیاژی» با ۳۵،۶۲۵ تن بوده که نرخ فروش این محصول با رشد ۳۷ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به مبلغی بالغ‌بر ۲۴ میلیون تومان در ازای هر تن رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سهام فولاژ و توقف روند صعودی درآمدها
دمای کوره‌های فولاد آلیاژی ایران ۱۶درصد خنک شد؛

سهام فولاژ و توقف روند صعودی درآمدها

رشد پلکانی درآمدهای
افزایش درآمد ۱۵درصدی این فولاد آلیاژی به ثبت رسید؛

رشد پلکانی درآمدهای "فولاژ"/ رشد فروش ۱۱درصدی ماهانه

ارسال نظر