بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
کاهش درآمد ماهانه ۹۶۴ میلیارد ریالی شرکت مخابرات ایران در آذر؛

درآمد ماهانه "اخابر" پس از ۴ ماه نزولی شد

درآمد ماهانه
درآمد‌های شرکت مخابرات ایران در سال مالی جاری روند روبه رشدی را از خود بر جای گذاشت و در آذرماه این روند صعودی قطع شد و ۹۶۴ میلیارد ریال کاهش درآمد ماهانه را به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۵۲۰۴۸

مخابرات ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت مخابرات ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود را طی این دوره یک‌ماهه برابر با ۶،۰۶۳ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز توانسته درآمدی بالغ‌بر ۵۱،۶۱۸ میلیارد ریال را از خود بر جای بگذارد، همچنین میزان سرمایه ارائه‌شده توسط این شرکت ۶۰ هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

درآمد "اخابر" طی دوره ماهانه ۷ درصد بالاتر از متوسط درآمد شناسایی‌شده طی ۸ ماه گذشته بوده همچنین میانگین درآمد ماهانه طی ۹ ماهه گذشته برابر با ۵،۷۳۵ میلیارد ریال بوده درحالی‌که متوسط درآمد ماهانه اعلام شده طی ۱۲ ماهه سال گذشته بالغ‌بر ۴،۶۶۹ میلیارد ریال بود.

عملکرد ماهانه اخابر در اذرماه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: " اخابر " فروش املاک را به نماینده خود سپرد


درآمد حاصل‌شده "اخابر" تا آذرماه

روند ثبت درآمدهای اخابر تا آذرماه+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، مجموع درآمد‌های مخابرات ایران طی دوره یک‌ماهه منتهی به آذرماه نسبت به آبان ماه با ۱۴ درصد اُفت مواجه بوده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۶ درصد رشد به دنبال داشته، همچنین درآمد‌های به‌دست‌آمده از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه سال جاری با افزایش ۱۸ درصدی روبه‌رو بود.

همان‌طور که در نمودار فوق نظاره می‌کنید درآمد‌های شرکت مخابرات ایران در سال مالی جاری روند روبه رشدی را از خود بر جای گذاشت و در آذرماه این روند صعودی قطع شد و ۹۶۴ میلیارد ریال کاهش درآمد ماهانه را به ثبت رساند.

بیشترین درآمدی که شرکت مخابرات ایران در آذرماه به ثبت رسانده مربوط به «درآمد ارائه خدمات مخابراتی (دیتا)» با ۴،۸۵۰ میلیارد ریال بوده که اُفت ۹ درصدی را در مقایسه با آبان ماه شاهد بوده و در رتبه بعدی نیز «درآمد ارائه خدمات مخابراتی (مکالمات)» با ۸۵۰ میلیارد ریال قرار داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اخابر
تداوم سیر صعودی درآمد‌های مخابرات ایران در آبان ماه؛

اخابر" میانگین درآمدهای خود را جا به جا کرد

درآمد‌های شناسایی شده مخابرات ایران، در آذرماه ۲۰ درصد کاهش یافت؛

سیر نزولی کسب درآمد "اخابر"

ارسال نظر