بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
تعادل درآمد‌های "ونوین" طی ۵ ماهه گذشته حفظ شده است؛

ثبت تراز مثبت ۱۶ درصدی "ونوین" در آذرماه

ثبت تراز مثبت ۱۶ درصدی
درآمد تحقق‌یافته تسهیلات اعطایی ۵ درصد بیشتر از متوسط درآمد تحقق‌یافته تسهیلات اعطایی طی ۸ ماه گذشته بوده است.
کد خبر : ۲۵۲۱۱۷

بانک اقتصاد نوین+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک اقتصاد نوین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک ماهه را برابر با ۱۷،۴۴۳ میلیارد ریال به ثبت رسانده و طی ۹ ماهه گذشته نیز درآمدی که از تسهیلات اعطایی حاصل‌شده بالغ‌بر ۱۴۴،۸۳۶ میلیارد ریال بوده است.

میزان پرداختی "ونوین" بابت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در آذرماه مبلغی بالغ‌بر ۱۵،۲۲۲ میلیارد ریال اعلام‌شده، از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز مجموع پرداختی‌های این بانک جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری برابر با ۱۵،۲۲۲ میلیارد ریال بوده، همچنین "ونوین" سرمایه ثبت‌شده خود را ۳۰,۴۲۵ میلیارد ریال ارائه کرده و در این ماه موفق به ثبت تراز مثبت ۱۶ درصدی شده است.

عملکرد ماهانه ونوین+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: افزایش سرمایه " تنوین " در راه است


مقدار درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"

روند ثبت درآمدهای ونوین تا آذرماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که بانک اقتصاد نوین در نهمین ماه از سال جاری به ارائه کرده نسبت به ماه گذشته با کاهش درآمد ۲ درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۷۵ درصد رشد را توانسته به ثبت برساند، و لازم به ذکر است که درآمد‌های تجمیعی این بانک تا آذرماه رشد ۱۲۳ درصدی را از آن خودکرده است.

بیشترین میزان درآمدی که بانک اقتصاد نوین از تسهیلات اعطایی در آذرماه توانسته شناسایی کند متعلق به بخش‌های «مرابحه» و «خرید دین» به ترتیب با مبالغ ۱۴,۱۸۶ میلیارد ریال و ۱,۸۸۶ میلیارد ریال بوده، همچنین درآمد تحقق‌یافته تسهیلات اعطایی ۵ درصد بیشتر از متوسط درآمد تحقق‌یافته تسهیلات اعطایی طی ۸ ماه گذشته بوده است.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ونوین"

پرداخت سود سپرده سرمایه گذاری ونوین+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، همان‌طور که گفته شد میزان پرداختی‌های بانک اقتصاد نوین در آذرماه سال جاری برابر با ۱۵،۲۲۲ میلیارد ریال بوده، پرداختی‌های این بانک در آذرماه سال نسبت دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۹۳ درصدی را به ثبت رسانده و مجموع پرداختی‌های این بانک طی ۹ ماهه گذشته رشد ۱۲۳ درصدی را در مقایسه با سال گذشته داشته است.

بانک اقتصاد نوین در آذرماه میزان تسویه سپرده‌های طی دوره را مبلغی بالغ‌بر ۲،۸۹۵،۰۳۵ میلیارد ریال اعلام کرده که ۱۱۸ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته به دنبال داشته، بیشترین پرداختی بانک اقتصاد نوین جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در بخش «سپرده‌های بلندمدت دوساله» با ۱۰،۳۲۷ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حفظ تعادل درآمد‌
کسب درآمد ۱۷،۸۸۱ میلیارد ریالی بانک اقتصاد نوین در آبان‌ماه؛

حفظ تعادل درآمد‌ "ونوین" طی ۴ ماهه گذشته

تداوم سیر صعودی میزان درآمد‌های
عملکرد ماهانه بانک اقتصاد‌نوین در اردیبهشت ماه سال جاری؛

تداوم سیر صعودی میزان درآمد‌های "ونوین"/افزایش ۸ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی

آغاز سال ۱۴۰۰ با شناسایی مازاد درآمد‌های بانکداری از
اعلام سود خالص ۵۳۲ ریالی "ونوین" به ازای هر سهم؛

آغاز سال ۱۴۰۰ با شناسایی مازاد درآمد‌های بانکداری از "ونوین"

ارسال نظر