بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
«انواع شیر» پرفرو‌ش‌ترین محصول "غشصفا"؛

درآمد‌های "غشصفا" در آذرماه بر قله نشست

شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در آذرماه سال جاری موفق به فروش ۶،۹۵۰ تن از محصولات خود شده که ۳۶ تن از این محصولات به برگشت داده‌ شد.
کد خبر : ۲۵۲۱۴۲

شیر پاستوریزه پگاه اصفهان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه به آذرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد عملیاتی ارائه‌شده طی دوره یک‌ماهه خود را برابر با ۱،۹۸۰ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز میزان درآمدی بالغ‌بر ۱۳،۷۰۱ میلیارد ریال را شناسایی کرده است.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان درآمدی از فروش محصولات در آذرماه شناسایی کرده حاصل از فروش محصولات در ۲ بازار صادراتی و داخلی بوده که ملاحظه گر آن هستیم که عمده‌ترین فروش‌ها در بازار داخلی شکل‌گرفته است.

عملکرد ماهانه غشصفا+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: افزایش ۲۰درصدی درآمدهای "غشصفا"


درآمد‌های گزارش‌شده "غشصفا" تا آذرماه ۱۴۰۰

درآمد‌های ثبت درآمدهای غشصفا در آذرماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در آذرماه ۱۴۰۰ درآمدی که از فروش محصولات در ۲ بازار صادراتی و داخلی شناسایی کرده نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد افزایش را شاهد بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز درآمد‌های این شرکت لبنی با رشد ۲۷ درصدی مواجه بوده، همچنین مقدار درآمدی که این شرکت لبنی طی ۹ ماه گذشته به ثبت رسانده نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد افزایش درآمد را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

همان‌طور که گفته شد میزان درآمد‌های ثبت‌شده "غشصفا" در آذرماه از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بوده و بیشترین درآمد ثبت‌شده مربوط به بازار داخل کشور بوده، محصول «محصولات پودری و شیر خشک» در بازار داخلی عمده‌ترین کسب درآمد را طی این ماه با مبلغی بالغ‌بر ۶۲۱ میلیارد ریال به همراه داشته که نرخ فروش این محصول ۵۳ میلیون و ۸۳۸ هزار تومان در ازای هر تن اعلام‌شده است.

بر پایه این گزارش، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در آذرماه سال جاری موفق به فروش ۶،۹۵۰ تن از محصولات خود شده که ۳۶ تن از این محصولات به برگشت داده‌شده و مقدار تولید محصولات این شرکت لبنی در آذرماه برابر با ۷،۴۰۱ تن بوده، بیشترین مقدار فروش در اختیار «انواع شیر» با ۲،۵۵۴ تن بوده که نرخ فروش این محصول ۱۲ میلیون تومان در ازای هر تن گزارش‌شده است.

لازم به ذکر است که گران‌ترین محصول این شرکت متعلق به «کره» با ۹۰ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسیده که ۱۱۶ تن این از محصول تولیدی خود را طی دوره به فروش برساند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر