بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
درآمد‌های این فولادساز طی ۲ماه اخیر نزولی شد؛

اُفت ۲۲درصدی درآمد‌ "فسبزوار" در آخرین‌ماه سال

اُفت ۲۲درصدی درآمد‌
در پایان دوره ۱۲ ماهه شرکت پارس فولاد سبزوار ۵۹۷ میلیارد ریال از درآمد‌های شناسایی‌شده خود را از فروش محصولات در بازار صادراتی به دست آورد که تنها در مردادماه توانسته از این بازار درآمد کسب کند.
کد خبر : ۲۵۲۱۷۴

فولاد پارس سبزوار+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پارس فولاد سبزوار طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره خود را که از فروش محصولات به‌دست‌آمده ۵،۵۰۸ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۰) تا انتهای آذرماه مجموع درآمد‌های تجمیعی را بالغ‌بر ۶۳،۹۹۰ میلیارد ریال گزارش کرده است.

میزان سرمایه ارائه‌شده این شرکت ۴,۰۰۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده، همچنین درآمد‌های شناسایی‌شده در آذرماه از فروش محصولات در بازار داخلی شناسایی‌شده است.

عملکرد ماهانه پارس فولاد سبزوار+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: اُفت ۲۷ درصدی دمای کوره‌های "فسبزوار"


درآمد‌های ماهانه فسبزوار تا آذرماه

روند ثبت درآمدهای فسبزوار+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، درآمدی که پارس فولاد سبزوار از فروش ماهانه در آذرماه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۲۱ درصد کاهش درآمد مشاهده کرده و در مقایسه با سال گذشته نیز ۳۹ درصد رشد را به همراه داشت.

بیشترین درآمدی که پارس فولاد سبزوار در آذرماه شناسایی کرده مربوط به «آهن اسفنجی» با ۵،۴۸۳ میلیارد ریال بوده که با کاهش (۱,۴۱۲ میلیارد ریالی) ۲۰ درصدی مواجه بوده و همچنین نرخ فروش این محصول ۹ هزار تومان در ازای هر کیلوگرم بوده است.

بر پایه این گزارش صورت گرفته توسط گروه تحقیق بورس نیوز، گران‌ترین محصول ارائه‌شده توسط فسبزوار متعلق به «آهن اسفنجی» با ۹ هزار تومان در ازای هر کیلوگرم بوده که نسبت به ماه گذشته ۲ درصد افزایش نرخ فروش را در پی داشته، طی ۱۲ ماهه گذشته میزان درآمدی که از فروش آهن اسفنجی به‌دست‌آمده بالغ‌بر ۶۳،۰۹۱ میلیارد ریال گزارش‌شده و که حجم ۹۸ درصدی درآمد‌ها را در اختیار داشت.

در پایان دوره ۱۲ ماهه این شرکت توانسته ۵۹۷ میلیارد ریال از درآمد‌های شناسایی‌شده خود را از فروش محصولات در بازار صادراتی به دست آورد که تنها در مردادماه توانسته از این بازار درآمد کسب کند.

فروش محصولات پارس فولاد سبزوار

فروش محصولات پارس فولاد سبزوار در آذرماه سال جاری برابر با ۵۸ هزار تن ارائه‌شده که تنها در بازار داخلی این محصولات به فروش رسیده‌اند، طی ۱۲ ماهه گذشته نیز مقدار فروش محصولات این شرکت ۷۹۶ هزار تن گزارش‌شده، فروش ماهانه فسبزوار نسبت به آبان ماه با کاهش ۲۷ درصدی همراه بوده است.

پرفروش‌ترین محصول فسبزوار متعلق به «آهن اسفنجی» با ۵۷ هزار تن بوده و مابقی محصولات به فروش رفته در اختیار بریکت و ضایعات تولیدی بوده، مقدار فروش ماهانه پارس فولاد سبزوار در آذرماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش را به همراه داشته، همچنین تولید محصولات فسبزوار طی این دوره تقریباً نزدیک به ۵۹ هزار تن بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اُفت ۲۷ درصدی دمای کوره‌های
کاهش ۳۰ هزار تنی این فولادساز در آبان ثبت شد؛

اُفت ۲۷ درصدی دمای کوره‌های "فسبزوار"

دلواپسی جدی فولادکاران بورسی ...
مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

دلواپسی جدی فولادکاران بورسی ...

«آهن‌ اسفنجی» به تنهایی
افزایش درآمد سالانه ۱۵۷ درصدی فولاد پارس سبزوار در شهریورماه؛

«آهن‌ اسفنجی» به تنهایی "فسبزوار" را می‌ چرخاند

با
بشنوید از "بریکت‌سازی سرد" اولین واحد در بین ۸ طرح ملی فولاد؛

با "فسبزوار" پلاک ۵۸۹ بورس تهران بیشتر آشنا شوید

ارسال نظر