بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح شد؛

درجا زدن شاخص در محدوده یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد

با توجه به وضعیت بورس می‌توان گفت تا پایان سال در این حوزه اتفاق خاصی نمی‌افتد و نهایتا شاخص در همان محدوده یک میلیون و ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار واحد درجا خواهد زد.
کد خبر : ۲۵۲۱۹۰

درجا زدن شاخص در محدوده یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد / شاخص همچنان در محدوده یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی درجا می زند//قربانی//

سامان منتظری، رئیس هیات مدیره رادمان سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز، در خصوص روند فعلی بازار سرمایه اظهار کرد: با توجه به وضعیت بورس می‌توان گفت تا پایان سال در این حوزه اتفاق خاصی نمی‌افتد و نهایتا شاخص در همان محدوده یک میلیون و ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار واحد درجا خواهد زد و در واقع، نقدینگی که بازار به آن نیاز دارد پول است که متأسفانه در بورس پیدا نمی‌شود.



وی افزود: با توجه به گزارش‌های ارائه شده، در صورتی که توافقات به نتیجه نرسد تورم در کشور ایجاد می‌شود و می‌توان گفت به واسطه آن بازار در سال آینده روند صعودی را در پیش خواهد گرفت.

منتظری با اشاره به تأثیر بودجه پیشنهادی بر بازار سرمایه اذعان کرد: در حال حاضر بودجه به تصویب مجلس نرسیده و فعلا وضعیت نامشخصی دارد. در صورتی که مشکلات صنایع فولادی و پتروشیمی در این لایحه اصلاح شود، می‌تواند شرایط خوبی برای آن‌ها ایجاد کند. در واقع مشکل اصلی، در خصوص نرخ سوخت و گاز بوده و می‌توان گفت نرخ خوراکی که برای پتروشیمی ها، محاسبه شده می‌تواند در کوتاه مدت موجب آسیب به بورس شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سهامداران با خیال راحت، پرتفو بچینند
محمد کفاش پنجه شاهی کارشناس بازار سرمایه

سهامداران با خیال راحت، پرتفو بچینند

افشای الف و صرفه جویی ۷۰۰ میلیاردی مادیران
علت بسته شدن نماد "مادیرا" تمدید قرارداد تبلیغاتی با صدا و سیما بود؛

افشای الف و صرفه جویی ۷۰۰ میلیاردی مادیران

احتمال به اغما رفتن اقتصاد ایران
در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید شد:

احتمال به اغما رفتن اقتصاد ایران

ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی کرمیان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
متاسفانه شاخص دردی رادوانمی کند قیمت سهم هارادرست بکنند خیلی هاشون بدون هیچ دلیلی بیش ازهفتاددرصدافت کرده اند
ارسلان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
بالاخره ما نفهمیدیم یکی میاد میگه اگر توافق بشه بورس رشد میکند. یکی دیگه امروز میارید میگه اگر توافق نشه بورس رشد میکنه حالا یکی از این دو ناکارشناس هستند. سعی کنید با افراد پخته ای نظر گیری کنید‌.. البته به گمانم این اقا نا کارشناسند چون اگر توافق نشه دولت باید بصورا انبوه اوراق منتشر کند. و بر خلاف سایر بازار ها بورس میریزد