بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
بانک تجارت در آذرماه تراز خود را ۸،۶۸۲ میلیارد ریال ثبت کرد؛

روند صعودی سود پرداختی سپرده سرمایه‌گذاری "وتجارت"

روند صعودی سود پرداختی سپرده سرمایه‌گذاری
انک تجارت در آذرماه سال جاری شاهد افزایش یک درصدی سپرده‌های جذب‌شده نسبت به سپرده‌های تسویه شده بوده و همچنین تسهیلات اعطایی وتجارت ۱,۲۶ درصد بیشتر از تسهیلات وصولی به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۵۲۲۱۸

بانک تجارت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک تجارت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع پرداختی‌های خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را مبلغی بالغ‌بر ۲۷،۶۸۲ میلیارد ریال به ثبت رسانده و سپرده‌های تسویه شده طی دوره نیز مبلغی برابر با ۱۰،۵۲۸،۴۰۶ میلیارد ریال اعلام کرده، همچنین "وتجارت" میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره را ۲۲۳,۹۲۶ میلیارد ریال ارائه کرده است.

بانک تجارت از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه سال جاری توانسته ۲۲۶،۹۸۲ میلیارد ریال سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را به مشتریان خود پرداخت کند، همچنین مجموع هزینه‌های مالی بانک تجارت در آذرماه برابر با ۷۸۹ میلیارد ریال بوده است.

عملکرد ماهانه بانک تجارت+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: افزایش سود پرداختی سالانه "وتجارت"


میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وتجارت"

روند پرداختی سود سپرده های سرمایه گذاری وتجارت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، میزان پرداختی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بانک تجارت در آذرماه سال ۱۴۰۰ نسبت به ماه گذشته ۴ درصد افزایش داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با ۶۶ درصد رشد مواجه بوده، همچنین مقدار سپرده‌های تسویه شده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۶۶ درصد افزایش پیداکرده است.

بیشترین میزان پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۱۴،۰۶۱ میلیارد ریال بوده و جایگاه بعدی پس‌ازآن را «سپرده کوتاه‌مدت» با ۸،۵۸۸ میلیارد ریال به خود اختصاص داده، همان‌طور که گفته شد میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری از ابتدای سال مالی تاکنون نیز برابر با ۲۷،۶۸۲ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

بانک تجارت در آذرماه سال جاری شاهد افزایش یک درصدی سپرده‌های جذب‌شده نسبت به سپرده‌های تسویه شده بوده و همچنین تسهیلات اعطایی وتجارت ۱,۲۶ درصد بیشتر از تسهیلات وصولی به ثبت رسیده و تراز بانک در آذرماه برابر با ۸،۶۸۲ میلیارد ریال بوده که تراز مثبت ۲۵ درصدی را به همراه داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش سود پرداختی سالانه
سپرده‌های جذب شده "وتجارت" چقدر بود؛

افزایش سود پرداختی سالانه "وتجارت"

ثبت تراز مثبت ۱۴ درصدی بانک تجارت
بانک تجارت افزایش درآمد ۶۱درصدی را به ثبت رساند؛

ثبت تراز مثبت ۱۴ درصدی بانک تجارت

بانک تجارت در ازای هر سهم ۲۷۸ ریال سود ساخت؛

افزایش درآمد ۳۴۸ درصدی "وتجارت"

ارسال نظر