بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
رشد ۴۴درصدی درآمد‌های سالانه "غکورش" تا آذرماه؛

درآمد‌های "غکورش" با روغن خوراکی چرب شد

درآمد‌های
بیشترین درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه توسط "غکورش" اعلام شده از بخش «روغن خوراکی» بوده که برای شرکت ۳،۸۸۱ میلیارد ریال درآمدزایی داشته است.
کد خبر : ۲۵۲۲۶۳

صنعت غذایی کورش+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنعت غذایی کورش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری درآمد عملیاتی ارائه‌شده خود را مبلغی بالغ‌بر ۴،۳۴۸ میلیارد ریال به ثبت رساند و درآمدی که این شرکت توانسته طی ۹ ماه گذشته شناسایی کند برابر با ۴۸،۰۳۳ میلیارد ریال بوده، همچنین سرمایه ثبت‌شده غکورش طی این مدت ۳ هزار میلیارد ریال گزارش شده است.

لازم به ذکر است که صنعت غذایی کورش از ابتدای سال مالی تاکنون درآمد‌های حاصل‌شده خود را از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آورده است.

عملکرد ماهانه غکورش+بورس نیوز

میزان درآمد‌های شناسایی‌شده "غکورش"

روند ثبت درآمدهای غکورش+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که صنعت غذایی کورش از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رسانده در مقایسه با سال گذشته ۴۴ درصد رشد را در پی داشته، همچنین درآمد‌های این شرکت از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و بیشترین درآمدی که در نهمین ماه از سال جاری به ثبت رسیده مربوط به بخش «روغن خوراکی» بوده که برای شرکت ۳،۸۸۱ میلیارد ریال درآمدزایی داشته و نرخ فروش آن نیز ۱۵ میلیون و ۶۶۱ هزارتومان در ازای هر تن اعلام‌شده و جایگاه بعدی بیشترین درآمد را پس‌ازآن محصول «کنجاله» با ۲۱۰ میلیارد ریال به خود اختصاص داده که نرخ فروش این محصول نیز در پایان آذرماه ۳ میلیون و ۷۳۷ هزارتومان گزارش شده است.

مقدار فروش محصولات "غکورش"

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت صنعت غذایی کورش در آذرماه مقدار فروش محصولات خود طی این دوره را برابر با ۳۵،۸۱۰ تن اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز مقدار فروش محصولات این شرکت برابر با ۶۳۴،۶۳۵ تن بود، پرفروش‌ترین محصول غکورش در آذرماه مربوط به «روغن خوراکی» با ۲۴،۷۸۴ تن بود.

در آذرماه ۷۰ درصد از فروش بازار داخلی در اختیار محصول «روغن حوراکی» بود و نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش فروش را به همراه داشت، غکورش در آذرماه با کاهش فروش ماهانه ۲۳ درصدی مواجه بود.

از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه سال ۱۴۰۰ شرکت صنعت غذایی کورش توانسته در بازار داخلی ۲۲۳,۲۱۰ تن از «روغن خوراکی» را به فروش برساند که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافت، لازم به ذکر است که غکورش طی ۹ ماه گذشته ۴۴۱،۴۸۵ تن روغن خوراکی تولید کرده که رشد ۱۱۲ درصدی را در مقایسه با سال گذشته شاهد بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روغن خوراکی فروش‌
رشد ۵۶درصد درآمد‌های سالانه این شرکت غذایی؛

روغن خوراکی فروش‌ "غکورش" را چرب کرد

افزایش فروش ۴۲ درصدی
در بهمن‌ماه ۶.۸۰۰ میلیارد ریال درآمد عملیاتی ثبت شد؛

افزایش فروش ۴۲ درصدی "غکورش" / فروش ۷۸.۸۵۵ تنی کنجاله در بهمن‌ماه

رشد ۴۲درصدی درآمدها در جیب این شرکت غذایی؛

افزایش درآمد ۲۸درصدی "غکورش"/ جوجه‌ها آخر پاییز شمرده شد

ارسال نظر