بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
نیاز بازار به حمایت محدوده ۱/۳۸۶ میلیون واحد
نکته اینجاست که همچنان حمایت در محدوده ۱/۳۸۶ میلیون واحد را داشته باشیم. همچنین، امیدوار به این باشیم که معاملات با لیدری گروه پالایشی و انتشار گزارش سه ماهه پاییزی جذاب که از آنان انتظار می رود رو به بهبود برود.
کد خبر : ۲۵۲۳۸۲

پیش گشایش+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شاخص کل بورس تهران در معاملات روز گذشته، ۱۸۵۳۳ هزار واحد کاهش یافت و به رقم یک میلیون و ۳۷۸ هزار واحد رسید. شاخص هم وزن نیز افت ۱.۲۶ درصدی را به ثبت رساند.

سهامداران توجه داشته باشند که طی معاملات پیش‌رو احتمالا روزهای پر عرضه‌ای را تجربه خواهیم کرد و تصور می‌شود در زمان دوم معاملات فردا، این عرضه‌ها خیلی پررنگ‌تر ادامه داشته باشد.

نکته اینجاست که حمایت در محدوده ۱/۳۸۶ میلیون واحد برای شاخص‌کل و جو روانی آن ارزشی دو چندان را به خود می‌گیرد و امیدواریم که معاملات با لیدری گروه‌های پر قدرت مانند پالایشی و ... و از سوی دیگر انتشار گزارش سه ماهه پاییزی جذاب که از آنان انتظار می رود رو به بهبود برود.

با نگاهی به شاخص کل متوجه می‌شویم که شاخص کل و متناظر آن rsi به داخل کانال لغزیده اند و مهم است که خیلی در آن سطوح متوقف نمانند.

ارزش معاملات خرد در روز گذشته ۳۱۰۰ میلیارد تومان بود و نماد‌های "فولاد"، "فارس" و "شپدیس" بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

قیمت دلار در محدوده ۲۹ هزارتومان

دلار امروز در بازار آزاد با کاهش قیمت به ۲۹ هزار و ۷۴۰ تومان رسید هر یورو نیز با نرخ ۳۳ هزار و ۸۲۰ تومان معامله شد.

سکه تکان نخورد

هر سکه بهار آزادی نیز با نرخ ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزارتومان و هر سکه امامی نیز با نرخ ۱۳ میلیون و ۰۳۰ هزارتومان برای خریداران قیمت گذاری شد و تفاوت چندانی با نرخ‌های روز گذشته ندارند.

اما باید اشاره شود که هر گرم طلای در تابلوی طلافروشی‌ها حدود ۹ هزارتومان ارزان شد و به نرخ یک میلیون و ۲۹۲ هزارتومان رسید.

رنگ سبز رمزارز‌ها

در نشست معاملاتی روز گذشته بازار رمز ارز‌ها پس از چند روز متوالی کاهش قیمت، به رنگ سبز درآمد به طوری که بیت کوین با افزایش ۲.۲۳ درصدی در ۴۷،۶۹۲ هزار دلار معامله شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر