بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
در گفت‌وگو با بورس نیوز،

یک شرط برای عرضه ۴ شرکت "شستا"

یک شرط برای عرضه  ۴ شرکت
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین احتماعی گفت: ما برنامه ریزی کردیم که تا پایان سال ۴ شرکت به شرط موافقت سازمان بورس و آمادگی بازار عرضه اولیه شده و سهام شان در بازار عرضه شود.
کد خبر : ۲۵۲۴۱۰

علی رستمی+بورس نیوز

علی رستمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی درخصوص مجمع فوق العاده با محور افزایش سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز، اظهار کرد: امروز در مجمع فوق العاده سرمایه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به ۱۰۵۲ درصد افزایش پیدا کرد.



وی افزود: سرمایه "شستا" از ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به ۱۶۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافت که خبر خوبی برای تمام سهامداران و بازار سرمایه است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ادامه داد: ما سرمایه گذاری بیش از ۴۰۰ هزار میلیاردتومانی را در طول ۴ سال آینده درنظر گرفته‌ایم و امیدواریم که بتواند در صنایع هدف بخصوص با اولویت نفت، گاز و پتروشیمی و معادن سرمایه‌گذاری شده و ارزش افزوده مناسبی را برای سهامداران این شرکت فراهم کند.

وی درباره عرضه اولیه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: ما برنامه ریزی کردیم که تا پایان سال ۴ شرکت به شرط موافقت سازمان بورس و آمادگی بازار و عرضه اولیه شود و سهام‌شان در بازار عرضه شود.

رستمی گفت: سال ۱۴۰۰ سال خیلی خوبی بود و ما می‌توانیم این نوید را به سهامداران بدهیم که تمام برنامه بودجه‌های مجموعه شستا در حال تحقق بوده و بالاتر از آن هم محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی درخصوص میزان تحقق سود پیش بینی شده گفت: همین قدر بگویم که کل بودجه، بالاتر از بودجه محقق شده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
رونمایی از سامانه هوش تجاری شستا
اتاق شیشه‌ای شستا شفاف‌تر شد؛

رونمایی از سامانه هوش تجاری شستا

حجم‌های مشکوک در روز منفی بازار سهام!
برخی از نماد‌ها با استقبال معامله‌گران مواجه شدند؛

حجم‌های مشکوک در روز منفی بازار سهام!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
اگر تامین اجتماعی و صندوقهای بازنشستگی بخواهند به سودآوری بالا دست یبند و بتوانند حقوق بازنشتگان را پرداخت کنند باید خود و زیرمجموعه هاشان بطور کامل از سهام بانکها، بیمه ها ، خودروسازان و هر سهمی که به جز زیان انباشته در پایان سال عایدی ندار خارج شوند و در سهام بنیادی پترو، پالایش، معدنی فلزی ، غذایی و هر سهمی که سود تولید میکنند سرمای گذاری کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳
سلام و عرض ادب
اما تابلو قیمتی چیز دیگه ای میگه
ویرایش سهامدار میزان تابلو قیمتی ست نه ارزووتخیل