بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
رشد ۳,۶ درصدی نرخ کنسانتره آهن
«کنسانتره آهن (خشک)» پرفروش‌ترین محصول کچاد بر اساس آمار‌های ثبت‌شده در سامانه کدال بوده که ۴۲ درصد از بازار ماهانه را به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۵۲۴۷۸

معدنی و صنعتی چادرملو + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در آذرماه سال جاری مجموع فروش محصولات خود طی این دوره یک‌ماهه را برابر با ۱,۴۵۲,۳۶۵ تن ارائه کرده که حاصل فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود.

مقدار فروش محصولاتی که از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه به فروش رفته برابر با ۱۲,۹۶۲,۷۵۹ تن بود و همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره ۵۵,۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

در آذرماه سال جاری بیشترین فروش محصولات کچاد در بازار داخلی با ۱,۴۲۲,۰۶۹ تن شکل‌گرفته و در بازار صادراتی نیز ۳۰,۲۹۶ تن از محصولات خود را به فروش برساند.

عملکرد ماهانه فروش کچاد+بورس نیوز

مقدار فروش محصولات معدنی و صنعتی چادرملو

بر پایه این گزارش، مقدار فروش محصولات "کچاد" نسبت به ماه گذشته با رشد ۵ درصدی مواجه بوده و همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه سال جاری میزان فروش این شرکت یک درصد کاهش پیدا کرد و فروش محصولات نسبت به دوره مشابه نیز یک درصد رشد داشته است.

روند فروش ماهانه چادرملو+بورس نیوز

بیشترین فروش محصولات این شرکت معدنی در اختیار «کنسانتره آهن (خشک)» با ۶۱۱،۲۷۸ تن بوده که نرخ فروش این محصول بالغ‌بر ۳ میلیون تومان در ازای هر تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۳,۵۷ درصد افزایش نرخ فروش داشت و محصول پرفروش دیگر کچاد مربوط به «گندله» با ۱۵۸،۷۷۱ تن بود.

فروش ماهانه کچاد در آذرماه+بورس نیوز

گران‌ترین محصول شناسایی‌شده این شرکت معدنی مربوط به «فولاد صادراتی» با نرخ ۱۴ میلیون ۶۹۸ هزار تومان در ازای هر تن ارائه‌شده که در مقایسه با ماه گذشته کمتر از یک درصد کاهش داشت.

همان‌طور که گفته شد «کنسانتره آهن (خشک)» پرفروش‌ترین محصول کچاد بر اساس آمار‌های ثبت‌شده در سامانه کدال بوده که ۴۲ درصد از بازار ماهانه را به خود اختصاص داده، پس‌ازاین محصول بیشترین فروش مربوط به «گندله» بود و نرخ فروش ۴ میلیون و ۲۰۰ هزارتومانی داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش قابل توجه و ۱۶۰ درصدی
نوسان نرخ محصول این شرکت معدنی در فروش سال ۱۳۹۹؛

افزایش قابل توجه و ۱۶۰ درصدی "چادرملو"

استخراج آمار از دل این شرکت معدنی؛

رشد معنادار نرخ‌ فروش کنستانتره و فولاد "کچاد"

کاهش نرخ‌های فروش فولاد در فروردین ماه سال ۱۳۹۸:

"کچاد" و دست‌اندازی به نام نرخ‌های جهانی فولاد

عملکرد فوق العاده "کچاد" در عملکرد ۶ماهه ۱۳۹۸؛

چراغ گزارش‌های امیدوارکننده بنیادی‌ها روشن شد

ارسال نظر